30 czerwca 2015

Dzień marzyciela

Najważniejsze- Bardzo dziękuję za filmik
To był tylko quiz
quiz marzycieli
Organizujemy go raz do roku za udział jest tytuł
Uczestnicy:
1.Chaikall---
2. Wojnalik---
3. Wojzaml ---
4. Kailef--
5.Tasted---
6.Klipus--
7.Wzoreczek ---
8.Mizimysia---
9.Masjshubnj---
10.Pancerniki---
11.Kiniai---

Po pierwsze przepraszam Wojnalik jeśli poczuła się skrzywdzona.
Po drugie dziękuję Binorowi za widownie bałwanów.
Było poniżej 100 pytań, każdy odpowiedział dobrze przynajmniej na dwa pytania.

Pierwszy odpadł Tasted- musiał zejść. Później odbyła się walka. Inni myśleli jaka odpowiedź, aby kto inny skomentował, że to łatwe. Pytanie, które odebrało dużo szans to za co jest ranga (trzy sposoby)

Wyniki:
Tasted- 1pkt
Wojzaml, Wzoreczek, Miziamysia, Masjshubnj,Kiniai 2pkt
5miejsce: Wojnalik 3pkt
4 miejsce: Pancerniki 4pkt
3.miejsce Chaikall 6pkt
2. miejsce Klipus 8pkt
1. miejce Kailef TYTUŁ PLEMIENNY

Niespodzianka zmieniła tor, gdyż nie wypalił pierwszy pomysł. Skorzystałam z alternatywy.

13 komentarzy:

  1. Szczerze, to jestem zawiedziony moim słabym wynikiem D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 miejsce to słabo? xD

      Usuń
    2. Chyba nie tylko Ja spodziewałem się po sobie lepszego wyniku D:

      Usuń
  2. Jestem u was już ponad 2 lata, dzięki wam zmieniłem się w życiu wirtualnym jak i realnym, dziękuję wam, Marzyciele! Pamiętam jak dołączyłem, miałem około 100 st, moim marzeniem było uzyskanie rangi "Skarbnik" (za 1000 bc lub zdobycie 100 st ze screenem), udało mi się zdobyć tą rangę z około 300 st na moim koncie. Kilka dni, może tygodni później zostałem wyrzucony z Marzycieli, a wraz z tym straciłem rangę, dopiero rok później zrozumiałem swój błąd, byłem młodym, głupim, rozwydrzonym chłopakiem, który myśli tylko o sobie. Więc naprawdę przepraszam tą osobę (nicku nie podam). Kilka dni po tym wydarzeniu wróciłem, postanowiłem odzyskać Skarbnika, miałem już 400 st, jednak osoba, która mnie wyrzuciła powiedziała, że może odzyskam rangę jeżeli... uwaga... nabiję tyle wyświetleń na blogu, żeby dniówka (500 wyświetleń) się zgadzała. Tak odzyskałem rangę.

    Patrząc na moje stare "cytaty" i mój stary styl pisania itp. stwierdziłem, że byłem idiotą, nie rozumiałem wielu rzeczy, a wraz z nimi przychodziły nieporozumienia, które zamieniały się w kłótnie. Każdy ma o mnie inne zdanie, jeżeli kogoś kiedyś skrzywdziłem lub uraziłem, to... przepraszam.

    My, Marzyciele jesteśmy zgraną paczką, wskazuje na to nasza współpraca, jak i Miesiąc Marzycieli, dziękuję wam, że mogłem włączyć się przynajmniej małą częścią do niego, organizując Dzień Skandynawii lub uczestnicząc w dniach. Cały ten tekst piszę ze łzą w oku, ze wzruszeniem. Wczoraj, 30 czerwca, wszedłem w zakładkę "Prace Konkursowe", gdzie znalazł się mój zwycięski komiks, konkurs ten odbył się w listopadzie 2013 roku. Myślę sobie... niby wtedy na przełomie 2013 roku, a wydaje mi się, że to tak niedawno.

    DZIĘKUJĘ WAM, ZA KAŻDE CHWILE SPĘDZONE Z WAMI!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mądra wypowiedz, szacunek dla Ciebie Kailef :)

      Usuń
    2. Niesamowite jest twoje wyznanie :)

      Myślę, że nie tylko ty się zmieniłeś ;)

      W sumie na początku czytając wiadomość zastanawiałam się czy w ogóle dodawać do niego komentarz. Jest sam w sobie niezwykły. Jednak dodanie komentarzu dodatkowego podkreśli jego wyjątkowość. Dziękuję za szczerość, no i gratuluję przemiany, która Ci się podoba i myślę, że nie tylko Tobie :))

      Usuń
    3. To miłe :)
      Myślę, że właśnie o to chodziło w moim plemieniu. Dziękuję Kailef za te słowa :)

      Usuń
  3. Trochę słabo mi poszło ;/
    -Masjshubnj

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak zobaczyłam komentarz Kailefa i sama się wypowiem :)
    Tworząc plemie miałam na celu stworzenie miejsca dla każdego. Był to czas kiedy było mało plemion, a te które były miały wymagania. Moje pierwsze serki poszły na plemie. Znajoma czekała na to aż uzbieram sery. Cały czas trzymałam nazwę w tajemnicy. Jedynie Znajoma wiedziała. To było ciekawe uczucie :D. No potem to był kryzys, niestety sporo osób wykorzystało to, że wszystkich zapraszam i opinia plemienia poleciała w dół.
    Jak tak patrzę na początek, gdzie sporo robiła Znajoma i ja osobiście. Na wszystkie zmiany, przeróbki, naszą aktywność, a teraz... jestem dumna. Udało mi się stworzyć plemie, gdzie członkowie są aktywni.
    Już przy tym przeproszę za moją małą aktywność. Niestety miałam bardzo mało czasu i niekiedy po prostu nie udało mi się wpaść.
    Dziękuję wszystkim za zaangażowanie, organizacje dni za nas :) Bardzo nam tym pomogliście. Dzięki wam ten miesiąc był wyjątkowy, organizowany przez Marzycieli :D
    Dziękuję także moim starszym marzycielom za to, że z nami zostali. Za trwanie przy nas i wspieranie słowem, za rozśmieszanie.
    Fajnie być wodzem takich wyjątkowych myszek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Niespodzianka zmieniła tor, gdyż nie wypalił pierwszy pomysł. Skorzystałam z alternatywy."

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze pytania to było coś w stylu "Kto jest wodzem?", "Kto jest drugim wodzem?", "Kto jest ochroniarzem?". Szkoda, że nie było "Kto prowadzi quiz?" xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pisałam, że zacznę od prostych xD
      Skąd miałam wiedzieć, że trafię na grono, którzy wiedzą bardzo dużo xD

      Usuń