2 czerwca 2015

Dzień klasyki (klasyki, retro etc)

Pomysłodawca: Wybuchacz
Organizator: Chaikall
Opis i screeny: Chaikall, Marzenie
Punkty: --------
Wybuchacz miał organizować dzień. Nie zjawił się. Czekałem do 19:30 żeby przejąć dzień i Wybuchacz się nie zjawił, więc go przejąłem. Przyszła Marzenie żeby mi pomóc, za co jej bardzo serdecznie dziękuję, bo był ktoś od władzy i łatwiej było utrzymać spokój na imprezie. Pierwszym punktem imprezy był ./room #Retro1 Marzyciele. Na tym roomie są mapki i eventy takie jakie były na samych początkach gry. Warto bylo sobie powspominać stare czasy w grze i przy okazji pozbierać troche serka. Moim zdaniem na tym roomie ciekawie się zbierało serki, było od 10 do 14 myszek. Następnie mieliśmy się przenieść na utility. Mój kolega miał dać mapkę, ale go nie było, więc TOP RETRO odbyło się na mojej mapce. Jurorami byli ja- Chaikall, Aniuschan i Pancerniki. Udział wzięli:
 
Ttgmail 
Marzenie 
Angelcciia 
Wikusinka 
Kubatygrys: 
Djoliwka 
Fileczka 
Dorrien 
Każdy się fajnie przebrał na dzień retro. Każdy z powyżej wymienionych miał fajną kreację. Do finału awansowali Dorrien, Fileczka i Marzenie. Do ich not od jurorów została dodana opinia widzów. Marzenie zdobyła 19 punktów od jurorów, 3 od widowni, Fileczka również, natomiast Dorrien 24 od jurorów i 1 od widowni i to własnie on wygrał Top Retro.
Pózniej wszyscy wrócilismy do chatki i ostatni punkt naszego dnia, była Imprezka w stylu retro! Było na niej od 10 do 14 myszek. Podczas imprezy słuchaliśmy piosenki w stylu retro. Były to głównie stare piosenki, dawnych wykonawców, oraz piosenki Klasyczne. Nie obeszło się bez Maryli Rodowicz, Maanam, oraz innych wykonawców. Słuchaliśmy między innym Hej sokoły, Tak tak to ja, Czerwone korale itd. Było dużo smiechu, fajnej zabawy i tańca. Cieszę się, że aktywnie moge brać udział w tym Miesiącu Marzycieli, bo zapowiada się bardzo ciekawie, po dzisiejszym dniu, gorąco wszystkich zachęcam wszystkich do aktywnego udziału w uroczystościach Miesiąca Marzycieli. 
 
Jutro o 15:00 zapraszam na urodziny Dremsiary, natomiast o 16:00 Na dzień Drzewa. Organizator ponownie ja- Chaikall. 
Pozdrawiam.

 Pozostałe zdjęcia:










Dodatkowe screeny:

Z Sojusznikami

Z sojusznikami

Pozowanie w chatce

11 komentarzy:

  1. Dzięki za fajny dzień, dzięki, że przybyliście, Świetnie było :D

    Chaikall

    OdpowiedzUsuń
  2. Chai dostanie tyle punktów w tym miesiącu ile ja dostałem przez całe życie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Punkty są nie ważne, liczy sie zabawa, ale nie mówie, wyższa ranga sie przyda XD

      Chaikall

      Usuń
  3. Świetnie się bawiłam. Nawet nie byłam sędzią, co jest miłą odmianą. Powspominałam niektóre mapy, no i nie było umiejętności szamana. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że mogłem zastąpić Wybuchacza i dzień uważam za udany, szczególnie nasze piszące śpiewanie XDDDD

      Chaikall

      Usuń
  4. Zapraszam Serdecznie :)

    Chai (musze se konto google załozyć ;-;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, ale bedzie jeszcze okazja, w końcu codziennie jest jakiś dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Eh.. U mnie to chyba będę tylko na paru imprezach...

    -Desherinka

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie zwrócili uwagę, że divine i mój strój nie jest retro- teraz będę się przebierać na dni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie w stylu retro wymiata :D

      Chai

      Usuń
  8. Postaram(y) się tym razem być ;)
    ~ Fileczka :3

    OdpowiedzUsuń