25 czerwca 2015

Dzień Urządzeń Elektycznych

Gdy weszłam do gry zauważyłam na wiadomości powitalnej ,że jest inny dzień niż miał być. Byłam bardzo zła z tego powodu. Nic sobie nie robiąc weszłam do chatki i zaczęłam zapraszać myszki na dzień. Kiedy zapraszałam Ania wyjaśniła mi ,że to jawne nieporozumienie i tej osobie pomyliły się dni. Zaczęłam się  tego śmiać. W chatce uzbierało się ok. 11 myszek (potem było tylko siedem myszek). Dzień zaczęłam tradycyjnym wstępem. Na wstępie opowiadałam o tym,że nie dałoby się żyć bez urządzeń elektrycznych takich jak komputer,telefon świat nie wyobraża sobie bez tego życia. Po wstępie zrobiłam konkurs , nagrodą były dwie fajerwerki. Konkurs polegał na przebraniu się za jakieś urządzenie i podanie jego nazwy. Startowały dwie myszki. Wygrała Uoraczka - sojuszniczka z typu trawiastego. Nasza zwyciężczyni nie chciała nagrody. Mimo to i tak jej gratuluję. Później zrobiłam kolejny konkurs,zupełnie innym. Myszki musiały wymienić tylko dwa razy wszystkie jakie znają urządzenia elektryczne. Udział wzięło sporo myszek. Najwięcej z nich wymieniła Tosiamouse z Marzycieli. Dostała ona w nagrodę taką jaką w poprzednim konkursie. Potem zrobiłam grę w zgadywanki. Wymyślać zaczęła Uoraczka. Nagrody nie było bo to była zabawa (kiedy były zgadywanki do chatki weszła Marzenie). Każda myszka która udzieliła prawidłowej odpowiedzi w zgadywance wygrała, a wygrana osoba wymyślała zgadywanki. Później włączyłam domintion. Po domination włączyłam zwykłą mapkę - statek na morzu. Włączaliśmy piosenki,tańczyliśmy , potem uznałam ,że trzeba zakończyć dzień tak zrobiłam. Po oznajmieniu myszkom ,że dzień uważam za skończony wyszłam z gry. No i nie obeszło się bez rozmowy o urządzeniach elektrycznych. Serdecznie zapraszam 28 Czerwca na dzień harcerza ,organizatorzy to ja i Wojnalik.

!!!Konkurs!!!
Narysuj, przedstaw urządzenie elektryczne. Nadaj mu nazwę i znaczenie. Wytłumacz do czego służy! Czas do 27.06.2015

1 komentarz: