4 czerwca 2015

Dzień uśmiechu

Organizator: Chaikall
Screeny i Opis: Chaikall
 
Dzisiaj odbył się kolejny dzień, jak dla najtrudniejszy do organizacji, z zeszło rocznych i tego rocznych dni. Był to dzień Uśmiechu. Długo myślałem co mogę zorganizować w ten dzień, w końcu na jakiś pomysł wpadłem. Na samym początku zebraliśmy się w chatce, było ledwo 5 myszek, już myślałem, że nikt nie wpadnie, ale na szczęscie po moim powrocie z kuchnii, bo poszedłem po coś do picia i było już 15 myszek, co mnie bardzo ucieszyło. Przyszli Marzyciele, sojusznicy i inne myszki.

Pierwszym punktem naszej imprezy było zwiedzanie mapek, na których znajdował sie uśmiech, było tych mapek 8, jednak 2 nie działały, więc zwiedzilismy i zebraliśmy serek na tylko sześciu mapkach. Podczas zwiedzania mapek zaistniała nie miła sytuacja ale Lekkoduch.. a własnie, Lekkoduch wpadł na impreze :D .. wracając Lekkoduch szybko załagodził nie miłą sytuacje i wróciliśmy do zwiedzania mapek. 
 Po zwiedzaniu mapek przeszliśmy na room #Pictionary. Tam odbył się konkurs, którego wyniki ogłosze dopiero w tym poscie, więc tutaj macie zdjęcia, a na dole opisze kto wygrał.
 
Każdy uśmiech jest na swój sposób ładny. (Mój najlepszy XD) Nie no tak serio.. Wygrywają Lekkoduch i Wojnalik, a trzecie miejsce zajmuje Bubeczga.
Ten konkurs w tym dniu był bardzo czasochłonny ale bardzo fajny troche się nawet ubawiłem, dzięki, że wzięliście udział :)






 
Ostatnim przystankiem imprezy była chatka plemienna. Wrócilismy tam po #Pictionary i ostatnim punktem naszej zabawy były piosenki o Uśmiechu, oraz śmieszne filmiki, które miały wywołać uśmiech na naszych twarzach. Myśle, że wywołały. Ja uśmiech na twarzy miałem cały ten dzień, bo o to w tym chodziło ;p
Mam nadzieję, że wy też i że dzień wam się podobał, mi mimo ciężkiej pracy i wysiłku w zaplanowanie i zorganizowanie tego dnia, bardzo się cieszę i bardzo mi się podobało. Czekam na wasze opinie w komentarzach :) 
 
Przy okazji przypominam o moich najbliższych dniach:
 
Gdyby jutro Lessi nie weszła, choć pewnie wejdzie, ale gdyby nie weszła, to z chęcią ją zastąpię.
W sobotę o 17:00 Dzień Żartów.
W Niedzielę o 15:00 Dzień Futerka :)
Za tydzien kolejne dni, ale ich godziny podam w niedziele :D
Pozdrawiam Chaikall
 
 

9 komentarzy:

  1. dzięki za dzień!

    Chai

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten uśmiech Lekkiego XDD
    I się tak na Mes patrzy

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj na kolejny dzień z chęcią przyjdę!
    Gratuluję wygranym z konkursu, a Chaikall za pomysł i organizację tego świetnego dnia :D

    -Desherinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj organizuje Lessi, ale jak jej nie bedzie to ja zastąpie ;)

      Chaik

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłagym się zgłosić do rekrutacji do waszego plemienia? Bardzo was proszę ^^!
    Byłam w różnych plemieniach... w żadnym nic się nie działo ;-;... .
    Tego bloga już dosyć długo śledzę, ale gram na tfm dopiero od roku, a konto Kinaandmars jest od miesiąca... bardzo byłabym aktywna ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie narysowane uśmiechy :)

    OdpowiedzUsuń