9 czerwca 2015

Dzień Detektywa

Dzisiaj miał się odbyć dzień detektywa, organizator nie był wyznaczony, wiec wszyscy stawiali na Znajomą, bo jak to zazwyczaj bywało dniami bez organizatora zajmowała się właśnie ona. Znajomej nie było i nie było. Mnie w tym tygodniu też nie miało być ale jednak jestem. Postanowiłem się zająć tym dniem bo zarówno dla mnie jak i dla was ten miesiąc jest ważny. Pomysłów nie miałem kompletnie, bo wiedziałem, że nie będę nic organizował, a jednak. Dzień był bardzo spontaniczny. Zaczęliśmy od gry w Czarne Historie. Gra polegała na tym, że mówiłem końcówkę kryminalnej opowieści, a myszki musiały dojść do tego co się wydarzyło.



[20:12] [Chaikall] okej to tak:kobieta zostala znaleziona martwa w łóżku, obok lezał pistolet i banan
[20:12] [Paciakxdd] czy pistolet był zakrwawiony? zaleziono na nim odciski palców?
[20:13] [Kingalolxd] jakiego koloru był banan? xD
[20:13] [Chaikall] tak i nie
[20:13] [Paciakxdd] a czy ta kobieta była w rękawiczkach?
[20:13] [Weroniczkab] Czy posiadała zwierzątko?
[20:13] [Chaikall] nie i nie
[20:13] [Kingalolxd] czy była mężata?
[20:14] [Chaikall] nie istotne
[20:14] [Weroniczkab] Czy jej ulubionym owocem był banan?
[20:14] [Chaikall] nie istotne
[20:14] [Paciakxdd] czy w pobliżu znaleziono jakieś potencjalne narzędzie zbrodni, na którym znaleziono odciski?
[20:14] [Weroniczkab] Czy zabójca wszedł drzwiami?
[20:15] [Chaikall] nie i nie
[20:15] [Weroniczkab] Czy zabójca jest męższczyzną?
[20:15] [Chaikall] nie
[20:15] [Weroniczkab] Czy jest zwierżatkiem,zabójca?
[20:15] [Weroniczkab] *zwierzątkiem
[20:15] [Chaikall] nie :')
[20:15] [Paciakxdd] czy na podłodze były jakieś ślady, np butów?
[20:16] [Chaikall] nie
[20:16] [Paciakxdd] a jakie ofiara miała obrażenia i na jakiej części/częściach ciała?
[20:16] [Weroniczkab] Czy kobieta poslizgła się na podłodze na bananie i przypadkowo strzeliła sobie ?
[20:16] [Chaikall] w gardle :')
[20:16] [Chaikall] nie XD
[20:16] [Weroniczkab] Czy koboeta udławiła się bananem?
[20:16] [Chaikall] nie
[20:17] [Paciakxdd] czy banan zaatakowal ja i upozorowal zamobojstwo zostawiajac obok noz, ktorym kobieta przed smiercia chciala go obrac?
[20:17] [Chaikall] nie! xd
[20:18] [Mysialilkarr] czy maż tej kobiety chciał zabić jom ?
[20:18] [Chaikall] nie
[20:18] [Paciakxdd] czy ona po prostu wziela skorke od banana i niĄ wzięła pistolet i sie zabila?
[20:18] [Paciakxdd] mysialilkarr ona nie miala meza
[20:18] [Chaikall] blisko paciak ale to ze skorka zle
[20:19] [Paciakxdd] a to samo ale bez skorki?
[20:19] [Paciakxdd] czy ona po prostu wzięła pistolet i sie zabila?
[20:19] [Mincexx] czy kobieta zadławiła się bananem i upadajac nacisneła spust pistoletu?
[20:20] [Chaikall] bliskooo
[20:20] [Chaikall] bliskooo
[20:20] [Bubeczga] czy kobieta zadławiła się pistoletem kiedy otwierała banana?
[20:21] [Chaikall] znowu blisko
[20:21] [Paciakxdd] moze dlawila sie bananem i myslala, ze jak strzeli sobie w gardlo, to ten banan wyleci? XD
[20:21] [Mincexx] czy kobieta gdy zadławiła się bananem on wypadł jej z buzi i nacisnał spust? :D
[20:21] [Chaikall] nie nie nie
[20:22] [Paciakxdd] a znaleziono kulę w jej szyi?
[20:22] [Mincexx] czy kobieta woogóle zadławiła się bananem?
[20:22] [Chaikall] tak
[20:22] [Chaikall] nie nie zadlawilq
[20:22] [Bubeczga] Czy kobieta myslała że pistolet to banan?
[20:22] [Mincexx] czy kobieta gdzy zadławiła się bananem chciała wyjać go pistoletem i prze przypadek strzeliła>
[20:23] [Chaikall] nie xdd
[20:23] [Paciakxdd] może trzymała w jednej ręce banana, a w drugiej pistolet i przez przypadek zamiast wziac do buzi banana strzelila sobie w gardlo?
[20:23] [Chaikall] TAK, ALE BRAKUJE CZEGOS
[20:23] [Chaikall] BUBECZGA DOBRZE!
[20:23] [Chaikall] Pomyliła pistolet z bananem PRZEZ SEN

Tak się zakończyły czarne historie, powiem wam zabawa ciekawa, może jeszcze kiedyś w nią zagramy bo naprawdę warto trochę pogłówkować. :D

Pózniej z stał zorganizowany konkurs na najlepszy strój detektywa. Udział brali: Polskibotx, Aniuschan, Wojnalik, Pierozekkk, Saamciiaa i Scheynne. Każdy z nich miał 5 minut na przebranie się i przygotowanie do prezentacji strojów.



Wygrała: Aniuschan
Drugie Miejsce: Pierozkowa
Trzecie Miejsce: Wojnalik

Dziękuję wszystkim za udział. Sam spodziewałem się po sobie więcej, ale mam nadzieję, że docenicie to, że dla was zorghanizowałem, bo sam nie miałem tego w planach, ani nie miałem pomysłów, wyszło spontanicznie, ale fajnie, czarne historie były dla mnie dużym ubawem, dziękuję wam bardzo.

Pozdrawiam Chaikall.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz