19 czerwca 2015

Dzień Skandynawii

Dnia 19 czerwca o godzinie 17 rozpocząłem Dzień Skandynawii, myszek było mało, czasami dochodziło do 7 myszek, jednak utrzymywała się liczba 5 myszek. :) Pierwszy był wstęp, w którym opowiadałem myszkom co będziemy dzisiaj robić. Zacząłem od historii Skandynawii, niestety nie miałem czasu, by się nauczyć większości informacji na jej temat, więc użyłem popularnej strony, wirtualnej encyklopedii, czyli wikipedii. :)
Przeszliśmy do Top Mysz, były takie emocje, że aż ser umarł Victorynce. Początkowo w Top Mysz brało udział mało myszek, jednak napisałem na cafe o tym, Victorynka zapraszała na pokojach i od razu zebrało się kilka myszek. Pierwszą konkurencją była Dania, drugą Szwecja, następnie Norwegia i wiking (nie odbyła się, ponieważ myszki chciały już koniec Top Mysz). Myszki widać, że się dobrze bawiły, co grzało mi serduszko. W Top Mysz, trzecie miejsce zajął Englishpolis, drugie miejsce zajęła Shanyaxdpl, pierwsze miejsce zajęła Victorynka z ilością 26 punktów na 30. W quizie brały udział 2 osoby, Englishpolis i Victorynka.

1. Z jakiego kraju pochodzą klocki Lego? Dania Victorynka
2. Założenie której stolicy było bezpośrednim wynikiem ruchu tektonicznego? Sztokholm Victorynka
3. Największą wyspą Europy jest Wielka Brytania, która jest druga? Islandia Victorynka
4. Który kraj skandynawski zamieszkuje najwięcej mieszkańców? Szwecja Englishpolis
5. Do jakiego państwa należy Grenlandia? Dania Victorynka
6.  Wyspy Owcze należą do państwa? Dania Victorynka
7. Który kraj najechał w przeszłości na Szwecję, wprowadzając do krwawej łaźni sztokholmskiej? Dania Victorynka
8. Na jakiej wysokości znajduje się najwyższy punkt Królestwa Danii? Około 3700 m Englishpolis
9. Który kraj Europy Północnej nie odnosi sukcesów w narciarstwie alpejskim? Finlandia Englishpolis
10. Które spośród Europejskich pasm górskich najbardziej zwiększy swoją wysokość w ciągu następnego stulecia? Góry Skandynawskie Victorynka

Ostatecznie wygrała Victorynka 7:3, jednak nie liczyła się wygrana, lecz zabawa. :) Serdecznie dziękuję, że niektórzy mogli poświęcić mi czas, jednak nie mam za dużo screenów, ponieważ od razu po Top Model każdy wyszedł, więc nie zdążyłem. :/
Mam nadzieję, że dzień się spodobał. :3

~Kailef

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz