20 czerwca 2015

Dzień Zwierząt

Na początku zwiedzaliśmy mapki ,które wzięłam z cheesformice. Kiedy tak je zwiedzaliśmy myszki proponowały mi pomysły na konkursy. Po zwiedzaniu przeszliśmy do konkursu.Konkurs polegał na tym,że zadaniem myszki było robienie różnych sztuczek i przedstawienie  się. Konkurs prowadził Wojzaml. Nie pamiętam dokładnie kto wygrał. Ale była niezła zabawa. Potem przybył nieszczęsny reset serwe u. Musieliśmy się rozstać na kilka chwil. Po jakimś czasie weszłam do gry i zaprosiłam myszki do chatki. Było ok.10 mimo to było fajnie. Kiedy myszki zjawiły się w chatce zrobiłam konkurs. Konkurs polegał na przebraniu się za jakieś zwierzątko. Wygrała Sambesia z 14 pkt.,drugie miejsce Uoraczka (sojuszniczka z Typu Trawiastego) oraz Victorynka z ilością 13 pkt. Dałam pkt od jeden do dziesięciu za strój ,a od jeden do pięciu za zwierzątko. Potem włączyłam domination. Wygrali czerwoni i mogli sobie wybrać minigre. Wybrali #circuit. Potem włączyliśmy zwykłą mapkę i słuchaliśmy muzyki.

Weroniczkab

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz