7 czerwca 2015

Dzień żartów

Pomysłodawca: Chaikall
Organizator: Chaikall
Screeny i Opis: Chaikall
Miejsca: Chatka Plemienna, #utility
Dzisiaj odbył się już szósty dzień Miesiąca Marzycieli, szósty organizowany przez mnie, cieszę się, że tyle zabaw już wam zorganizowałem, mam nadzieję, że sie podobały dni i jeszcze będą się podobać. :D
Na samym początku tradycyjnie zebraliśmy się w chatce gdzie został ogłoszony Plan Dnia. Na początku pragnę wspomnieć, że w dzisiejszym dniu towarzyszyli nam Sojusznicy z plemienia CIS0WIANKA.
Pierwszą atrakcją dzisiejszego dnia było wymyslanie żartów, lub pisanie jakiego z internetu. Udało mi się kilka żartów skopiować, możecie je tutaj przeczytać, może was rozśmieszą tak jak nas :D
[Kingapysia] Co ma ChaiKALL na nogach? KALesony :V
[Kailef] Jak sie nazywa mierzenie piasku? Sandomierz.
Netwka] Dlaczego zupki chińskie zalewa sie wrzatkiem?
[Egzysx] obsikalam monitor
[Netwka] Dla dezynfekcji :)
[Kailef] Jak sie nazywa mierzenie piasku? Sandomierz.
[Mychaxc] Co krawcowa ma w lodówce?
[Egzysx] Dlaczego zupki chińskie smakują inaczej niż te zrobione przez nas?
[Kailef] "Moje"
[Egzysx] Bo są z CHIN :P
[Kingapysia] Rak który płacze. WYCIERACZKA 
[Kailef] To było suche jak herbata z kranu.
[Egzysx] Smakosz smakuje, a kelner kradnie.
[Aniuschan] taki suchar ze az tost B)
[Egzysx] mlekoVITA, mlekoZEGNA
[Kailef] PutIN, PutOUT
[Egzysx] CHAikall to tak na prawde aniusCHAn
[Kingapysia] MarzyCIELE majĄ wCIELEnia ;w
[Kailef] Każdy potrafi nasikać na scianę, ale Chuck Norris potrafi się załatwić na sufit!
[Agataxdxdxd] Jezus pyta św.Piotra -Piotrze ile ryb dziennie łowisz??? A on Odpowiada - A-PO-STO-ŁOWIE
[Kailef] Ulubiony klub piłkarski Putina?
[Kailef] Bo Russia
[Egzysx] Dlaczego warzywa się nie ruszaja? Bo korzenie ich trzymają :D
[Kailef] Najlepszy japoński zapaśnik sumo?
[Kingapysia] Czemu Chuck Noris sie nazywa Chuck? Bo Jezus było już zajęte *~*
[Mychaxc] Najlepszy koreański piłkarz:- Kiwa Jakotako
[Kailef] Jajami O Mate
[Netwka] W jakie dni pokrzywy nie parza? W nieparzyste xD
[Kiniai] Chuck Norris jest wszędze. Naet w twojej pownicy, nawet jeśli nie masz piwnicy
[Netwka] Chuck Noris wczoraj umarł ... ale już czuje sie dobrze
[Netwka] piłkarz po chińsku - KIWAJAKOTAKO
[Kailef] Gruziński bokser - Kałmanawardze
[Kiniai] - Panie doktorze! To przecież nie ten ząb! - Ups... przepraszam tak mi się wyrwało...
[Kiniai] -Kelner ta zupa mi nie odpowiada. - A o co ją pan zapytał?
[Mychaxc] Co mówi kat, ustawiając skazańca pod gilotyną?- Głowa do góry!
[Kiniai] -Kasiu, co ak długo robisz w kuchni? - Kostka lodu wpadła mi do wrzątku i nie moge jej znaleźć!
[Chaikall] DLACZEGO MATKA MADZI NIE BYŁA NA POGRZEBIE? BO JEJ COŚ WYPADŁo
[Mychaxc] Nie jedzą, nie piją a rosną?- Ceny.
[Kiniai] Jak nazywa się żona wykładowcy? Wykładzina!
Następną atrakcją był konkurs na najśmieszniejsze ubranie myszki. Jurorami byliśmy ja i Aniuschan.

Udział wzięli: Netwka, Egzysx, Kingapysia, Weroniczkab, 
Kiniai, Kailef, Filieczka. większość siedziała na widownii i oglądała śmieszne kreacje XD
W finale były: Kingapysia, Egzysx i Kiniai. Wszystkie miały tyle punktów, że pierwsza miała o punkt więcej od drugiej, a druga od trzeciej xd
Wyniki:
1 Miejsce: Egzysx (18 punktów)
2 Miejsce: Kingapysia (17 punktów)
3 Miejsce: Kiniai (16 punktów)
Dziękuję wszystkim, za przedstawienie swoich ciekawych kreacji, a szczególnie Netwce, która chyba robiła sobie z nas ŻARTY. XD
Pozniej przenieslismy się do chatki, w której już na spokojnie słuchalismy kawałów i zrobilismy imprezke. Liczę że dzień wam się podobał tak jak mi. Powiem wam szczerze, że się uśmiałem, mam nadzieje, że wy też ^^
Przypominam jutro o 15:00 Dzień futra ^^
Pozdrawiam Chaikall

4 komentarze:

  1. Chai nie jesteś jeszcze zmenczony tymi dniami?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, zapraszam każdego! Dzień retro zdecydowanie najlepszy! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za mile sprzędzony czas. Być może zawitamy u was jeszcze na jakimś dniu ;)

    OdpowiedzUsuń