28 czerwca 2015

Dzień harcerzy

Organizatorzy: Weroniczkab, Wojnalik
Uzupełniający opis: Znajoma



Dwie drużynowe Wojnalik  (zastęp Żmije-międzyplemienny) i Weroniczkab (zastęp Niedźwiadki- typowo dla marzycieli) postawiły razem zorganizować dzień. Współpracując razem zrobiły dzień podobny do ich zbiórki.

No to od początku. Była zbiórka chętnych w chatce plemiennej. Każdy kto chciał się przyłączyć do zabawy miał do tego okazje. Wołanie odbywało się głównie na czacie plemiennym- zielone napisy.

Niedźwiadki
Po pierwsze trudny tryb wj, myślicie że potraficie się szybko wspinać? Obie drużynowe sprawdzały umiejętności każdej aktywnej myszki ;) Był łatwiejszy tryb- czekolada, gdzie niektórzy zaczynali samodzielne wj. No i drewno- trudniejszy tryb.
Wszyscy co próbowali i nie mieli większych lagów przeszli. Oczywiście jak ktoś upadł- to się nie poddawał. Brawo!

Żmije
Po rozgrzewce z wj, zaczęło się zmora zbieraczy serów. Bootcamp! Tor przeszkód, który trzeba wykorzystywać umiejętności wj, cj, sj, tj itD! Na szczęście  i tu poradziły sobie myszki! Większość dała rada i mogła się cieszyć wejściem do nory. Co za emocje :D

Niestety Weroniczkab znikła z horyzontu- możliwe, że ją wywaliło lub po prostu musiała natychmiast zejść z komputera. Później niestety i Wojnalik opuściła grę.

Tak zakończył się dzień harcerzy

6 komentarzy:

  1. Apóźniej weszłam a 30 min. i przez 30 min. zrobiłam mulddrom. Nibiescy -eskimosi,czerwoni-smoki xd. Potem do mnie kuzynka przyjechała ;-;. Dzięki Znajomo za opis dnia :D dobrze zgadłas ,że był racing i bc

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie było hehe
    Nie zgadła ja jej podpowiedziałam co mogłam xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie było hehe
    Nie zgadła ja jej podpowiedziałam co mogłam xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd miałabym wiedzieć?

      Wojnalik przesłała to ja napisałam, że coś wymyślę do tego krótkiego raportu ;)

      Usuń
  4. Zapomniałaś wspomnieć w poście, że na dzień przybyli sojusznicy z CIS0WIANKI.

    OdpowiedzUsuń