10 czerwca 2015

Dzień Sera

Pomysłodawca: Desherinka
Organizator: Desherinka (pierwsze 5 min), Marzenie, Chaikall (Końcówka)
Czas: ok 19:00 - 20:30
Ilość myszy: do 12

Dzień miał być w całości organizowany przez Desherinkę. Niestety ktoś zajmował jej czas i nie mogła organizować. Zastąpiłam ją w organizacji dnia. Wszystko co potem się działo było spontaniczne. Wpadłam tylko dopomóc, a nie zupełnie organizować. Na początku przechodziliśmy mapki. W końcu dzień sera, to zbieramy ser :). Szybko się to nudziło. Ja czekałam aż Desherinka zacznie organizować, a jak przekonałam się, że nic z tego nie będzie sama coś wymyśliłam.
Zebraliśmy się w chatce, w tym samym czasie platforma społecznościowa się wyłączyła, więc kto nie dołączył na początku nie wiedział co u nas się dzieje. Zostaliśmy odcięci od plemienia i znajomych. W chatce było nas ok 10.
Puściłam kilka mapek, a potem zorganizowałam konkurs na znalezienie sera. Użyczyłam mapkę mrowiska, zbudowaną przez Mesmerę (wódz Typu Trawiastego - sojusznik). Nie mogłam ustawić mapki jako plemiennej, więc ciągle była ładowana od nowa, co bardzo utrudniało szukanie. Długo wszyscy szukali, aż w końcu Misicy udało się znaleźć ser jako pierwszej! Dostała w nagrodę mleko :)
Była ustawiona mapka do Top Mysz, my po prostu skorzystaliśmy ze sceny. Każdy kto chciał przebierał się za ser i mówił co myśli jako ser. Zwycięzce wybierali uczestnicy. Sama wzięłam udział i jak się okazało najbardziej im się spodobałam XD
[Weroniczkab] Krowa trawke lubi jesc od niej wieczór płynie mleko ,a to z mleka ma mamuska robi piękny dobry ser!
[Misicy] gdy bóg stworzył kozeeeeeeeeeeeeeeeee! To prześliczne stowrzeeeeeeeeeeeeeeeeee xd! Ono daje mleeeeeeeeeeeeeeeeeko! Jest pyszne jak jajka po wyjsciu z lodówki beeeeeeeeeeeeeko! Mniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam! Ja kozim sereererem jestam mmmmmmmmmmmmmm!
[Parasolkaa] jestem serem gouda. Denerwują mnie myszy które są chciwe i zazdrosne. I zawsze placze gdy zoztanie mnie okruszek.
[Alpejkowa] lubie dziurki *-* i jestem ulubieńcem myszy <3
[Kiniai] Jestem serem. Codziennie pracuję w firmie serowej, w której robi się ser. Jestem głównym naczelnym tej firmy. Jestem najpleśniejszyms erem ze swojego rodzaju :3
[Marzenie] Jestem serem pleśniowym, psuję się i gnije, a ci mnie jedzą
Alpejkowa przyszła do nas w gościnę z innego plemienia Wyznawcy Seronizmu.
Chaikall wymyślił konkurs na wymienienie jak największej ilości gatunków serów. Było z tym sporo śmiechu, bo te rodzaje serów niekoniecznie były gatunkami. Misicy podawał sery, a dokładnie, gdzie te sery można dodać. Konkurencję wygrał Chaikall, ale wszyscy dzielnie walczyli. Każdy coś dostał w nagrodę. Niektórzy mi nawet coś za nagrodę dawali XD
Na koniec ponowne szukanie sera, tym razem szybko się myszki uwinęły. Znowu Misicy wygrała. Alpejkowa jeszcze zrobiła zdjęcie na swojego bloga plemiennego i tak się skończył dzień. Żałuję, że wyłączyli nam platformę, bo pewnie byłoby nas więcej, ale dobrze się bawiłam :)

9 komentarzy:

  1. Przyszedłem na końcówkę, mimo to świetnie się bawiłem, dziękuję :)

    Chaikall

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to wszystko na spontan wymyślałam XD Szkoda tylko, że nie miałam jak zaprosić osoby. Ta platforma :(

      Usuń
    2. ciesze się że mi jakimś cudem się udało :D

      Chaikall

      Usuń
  2. Szkoda ze ta platforma nawalila :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że przez zmienianie mapek mój plan się nie powiódł.
    Myślę, że za rok mi się wreszcie uda :D
    A Marzenie i Chaikall dziękuję za poprowadzenie końcówki.

    +Nie tyle, że ktoś mi przeszkadzał, ale grałam na tablecie, i nie było za łatwo.

    -Desherinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dni bez organizatorów, możesz tam spróbować sił. :)

      Usuń
    2. Spróbuję :)

      -Desherinka

      Usuń
  4. :O
    Jutro odbywa się u nas (Wyzwolicieli) Konkurencyjny Dzień Dziecka. Wpadnie ktoś z Was?

    OdpowiedzUsuń