20 czerwca 2013

Dzień bootcampów

Ten kto chciał ten wszedł na bootcamp.
Komu udało się przejść mapę to gratuluje ;)
Nie było mnie wcześniej i nikt nie wysłał zdjęć, więc opis popołudnia się kończy.
Wieczorem (późniejszym) puściłam jedną mapę do przejścia. Była bardziej do ćwiczenia niż męczenia się, więc wszystkie myszki na obrazku z wodą przeszły te mapę ^^

Stare zdjęcie, na dowód zostawiam prezenty ;)
Co do eksperta bc, dzisiaj nikt go nie zdobył.


Miłego walenia strzałek lub WSAD na bootcampach ;)

8 komentarzy:

  1. Troche krotkie c(:
    Dzieki Znajoma ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Łee króciutko, jakie pezenty ?
    wlasciwie to te mapki z woda kto przeszedl to liczylo bc ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bootcampach nie ma ubrań, to była mapka plemienna tylko do ćwiczeń ;)

      Usuń
  3. Raz byłam na bootcampie, ale niezbyt mnie pocieszył fakt, że wszyscy przeszli mapę oprócz mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, jak poćwiczysz trochę to, to się nie powtórzy XD

      Usuń
  4. Chyba nikomu nie chciało się przechodzić bootcampów XD

    OdpowiedzUsuń