6 czerwca 2013

Dzień zakochanych/ pocałunku.


Miałam nawet nieźle zaplanowany ten dzień, ale wiadomo jak to wychodzi w rzeczywistości. Najpierw zrobiłam randkę w ciemno. Wiele myszek skarżyło się, że nie ma partnera. Ale zrobiłam w stylu show randki w ciemno, czyli 1 osoba wybiera drugą z trzech kandydatów. W naszym przypadku to chłopacy wybierali, a dziewczyny musiały czekać. Zorganizowałam to tak, żeby chłopacy nie znali kandydatek z nicku i przy okazji, żeby kandydatki nie znały chłopaka. Wszystko odbyło się na szepcie. Miało wyjść lepiej, ale mi afkowali. Udało mi się połączyć 2 pary. Z czego jeden chłopak niestety bardziej wolał mnie niż wszystkie inne (a ja mam chłopaka!). No i dziewczyna, którą wybrał nie była zadowolona. Z drugą parą było podobnie. Na swatke to ja się jednak nie nadaje XD.




Na ten dzień miałam przygotowanych kilka mapek od Znajomej. A podczas puszczania stało się coś niesamowitego :D. Tasted poprosił Joguurcik o rękę. Potem mnie wywaliło z gry. Może i dobrze się stało? Zostałam wyzwana za zmienianie mapek. Mapki były puszczane 5-10 min. A w ciągu tego czasu co ja puszczałam wyzwali mnie tak jakbym puszczała nie wiadomo ile czasu. Dzień dla mnie ciężki.







13 komentarzy:

  1. o załapałam się, nie przejmuj się. c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie specjalnie się przejęłam, skomentowałam tylko fakt. Na szczęście Lekkoduch to mądra osoba i dokończył za mnie :). Dziękuję mu za pomoc :)

      Usuń
  2. Tost i Jogu biorą ślub! O-O Nawet ja się załapałam z kimś! x_x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie to zdjęcie pokazałam, chciałam jeszcze w ramkę, ale za mało czasu XD

      Usuń
  3. Będzie kolejny ślub ;D. Im mogę dać szybciej, bo wiem, ze są ze sobą długo :D
    Mesmera wiem, że dasz radę przy następnej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super :)
    Szkoda ,że mnie nie było XDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. U..szkoda, że nie było mnie przy tym momencie :) Życzę szczęścia ;)
    Dzień fajny, ale moim zdaniem najbardziej wypalił dzień zabaw - dziecka. :)
    Duzo jeszcze przed nami! ^.^

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje tasted (ale bedzie impreza) a okazja do zarzeczyn wspaniala

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanie, jak wyszukujesz w takim szybkim czasie mapek związanych z jakąś okazją, np. tutaj z dniem pocałunku. Czy na Cheese.Formice jest taka opcja, żeby wyszukać kategorie jakiejś mapki?
    Proszę o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  8. GRATULUJĘ TASTED I JOGURCIK :D Czekam na ślub ;D
    Konwallia

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak też myślałam, że Tasted w końcu będzie miał godną siebie żonę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzmi to tak jakby Tost byl dorosly i zonaty XDDDD

      Usuń