3 czerwca 2013

Dzień sera


Dzisiaj w chatce plemiennej świętowaliśmy dzień sera.
Skakaliśmy po kolorowych, serowych mapkach, tańczyliśmy i bawiliśmy się.


Na początku nie było za dużo myszek, ale jak przyszła Mesmera zabawa się trochę rozkręciła.
Odbył się konkurs na najbardziej serowy strój, który wygrała Asumori. Było bardzo żółto. Po konkursie poszliśmy na osobny room pozbierać serki. Mesmera zorganizowała  konkurs na zbieranie sera na czas i najwięcej uzbieranych myszy jako szaman, oba wygrała Konwalia, Gratuluje!
Myszki dobrze się bawiły i miło spędziły czas.





P.S. To mój pierwszy post na blogu!

Przypominam o krzyżówce :)

16 komentarzy:

  1. Mogę wiedzieć o której niem więcej był konkurs na przebranie ?

    OdpowiedzUsuń
  2. nie załapał się mój żółty strój!!! :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi. Możecie jeszcze jeden konkurs urządzić przecież ;)

      Usuń
  3. Super te mapki :3 Szkoda, że mnie nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiedziałem, że będę z siostrami na blogu ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. http://wwwmarzyciele.blogspot.com/
    ZAPRASZAM NA BLOGA WYAWIADÓW :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie było tak trudno zrobić konkurs, ale śmiechu przy tym było sporo XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehhe ,wróciłam :)
    Widzę ,że fajnie się bawiliście :)
    Adaś ,twój pierwszy post :D Świętujmy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Adam super post. Krótko, jasno i na temat :)

    OdpowiedzUsuń