13 czerwca 2013

Święto dobrych rad


Wpadłam na pomysł, że wejdę do chatki i będę ogólno dostępna dla marzycieli. Jeśli ktoś miał problem mógł się do mnie zgłosić na szepcie. Wykorzystały to dwie osoby, a jak ktoś pisał do mnie na zwykłym czacie... cóż, przegapiłam większość wypowiedzi. Pomogłam jednej myszce z nurtującym ją problemem, nieźle mi nawet poszło ;). Wiele osób wykorzystało to, że szybko odpisuje po prostu na zadawanie pytań itd.
Lekkoduch zbudował mapkę specjalnie na te okazje. Chodzi o relaksacyjną mapkę. Jak dla mnie ona świetnie go opisuje. Mi się bardzo podoba. Ustawił ją jako plemienną, idealnie mi pasuje na ten dzień :). Były myszki, które zgłaszały protest. Owszem mapka jest niewielka, ale jak dla mnie wystarczająca. Pomieściliśmy się jakoś :D
Nie obyło się bez puszczania mapek, które wyszukała Znajoma (żeby nie było, że to moje dzieło), za co jej dziękuję :). Choć niektóre mapki mnie zaskoczyły (tak, nie przeglądałam ich XD), niby dopasowane, ale tak nie do końca. Ale to cała Znajoma, jej interpretacja danej definicji nie zawsze musi być wytłumaczalna od razu. Trzeba się zastanowić :)

Wiem, że krótko, ale jakoś nie mam weny ;)



10 komentarzy:

  1. chatka lekkoducha była naprawdę fajna a cały dzień mi się również podobał czekam na następne
    -Dddaanniiel

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że mnie ominęło kilka dni,ale niestety leżałam w szpitalu ze złamaną nogą :( - Konwallia

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamo (Marzenie) nie mogę cię spotkać na tfm. Umówmy się dobrze.
    Przepraszam że piszę na tym na blogu, ale nie mam się jak z tobą skontaktować.
    Rozrywka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiało możesz pisać do mnie na maila marzenie@opoczta.pl :). Ale postaram się z tobą jakoś spotkać. Stęskniłam się :*

      Usuń
  4. O co ci chodzi? Mapy świetnie pasują ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Święto dobrych rad. Jak widać niewiele osób je wykorzystało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty im dajesz możliwość, żeby ci spamowali, ale oni wolą spamować wtedy kiedy jesteś zajęta :)

    OdpowiedzUsuń