2 czerwca 2013

Dzień leśnych zabaw i przygód

Oczywiście dzień zaczął się od rana, bo jakby mogło być inaczej? Na szczęście niedziela to bardzo ułatwiła, w końcu dzień wolny od szkoły. Wzięłam sobie do mojego myszkowego serca prośbę o poszukiwanie przygód. Pościągałam kilka mapek związanych choć trochę z lasem. Choć nie wpadło mi do głowy, że może być niewielki problem z przejściem owych mapek. Ale i tak sporo pozwiedzaliśmy. Przy okazji ginąc i naśmiewając się z mapek. Na końcu ustawiłam jedną z owych mapek.
W chatce Krolbuli chciał urządzić swoje królestwo, szukał poddanych. Potem go ktoś mozolnie naśladował. Powstał nam taki zabawny troll z Binorem i Maksimonkiem. Klikniecie zdjęcie to zobaczycie. Już napiszę, że upatrzyłam sobie jedno miejsce na mapie i nazwałam ją swoim pokojem. Siedziałam pod wodą, ale trzeba było odświeżyć mapę i Binor (podlec) wyprzedził mnie i zajął przede mną moje siedzenie. Co z tego wynikło jest na zdjęciu :).

Dodatek od Znajomej:

Na początku dałam mapy na współpracę szamanów. Tost miał pecha do okropnych szamanów, a Shisha do mnie. Ogólnie było dużo z tym zabawy :)

 Później były zgodnie zapowiedzią urodzinki Matiu. Były zabawy jak przypinanie ogona Tostowi, zbieranie jagód, otwieranie prezentów i jedzenie tortu. W tym czasie powstała zabawa na przebrania

 Zgadnijcie kto za kogo się przebrał? XD
Odpowiedzi możecie dać w komentarzu jak wam się uda rozszyfrować.
 Także było puszczanie fali. Jednak na zdjęciu nie widać jak ona wyglądała ;)

 Później było opowiadanie różnych opowieści, ogólnie był spam, ale dało się przeczytać jeśli się chciało czytać opowiadania.
 A potem na końcu myszki gadały i chatka wtedy spełniła swojego główne zadanie, ale trzeba było być a by wiedzieć jakie.
 



To się nie zdarza często, ale dostaliśmy maile że moje opowiadanie myszą się najbardziej podobało. Jeśli ktoś chce przeczytać resztę to na pocztę. Byłam jedną z oceniających więc swojej nie oceniałam (Znajoma to nadal piszę), ale pozostałym sędzią też moja praca przypadła najbardziej do gustu, a konkurs nie rangę, więc wygrało to opowiadanie:

Will, Jack i Kinga byli podróżnikami. Mimo nowoczesnego świata, podróżowali piechotą. Will był czarodziejem dosyć wysokiej klasy, Jack pochodził z rodziny wilków, zaś Kinga była zwykłym człowiekiem. Chłopacy kochali Kingę, była ona wyjątkową dziewczyną, z nietypowym charakterem. Wszystko im się układało do pewnego momentu. A mianowicie pewnego dnia do ich obozowiska zawitał tajemniczy mężczyzna. Willowi i Jackowi nie spodobał się nowy przybysz. Ziało od niego mrokiem większym niż było to dla nich dopuszczalne. Jednak nie to ich zabolało najbardziej. Przybysz przybył w pewnym celu, mianowicie, w celu poznania Kingi, którą chronili jak skarb. Mężczyzna przedstawił się jako Sennar i od razu zaczął rozmowę z Kingą. Will i Jack przez całą rozmowę obserwowali Sennara. Ten co jakiś czas puszczał do nich złośliwe uśmieszki, żeby jeszcze bardziej rozdrażnić chłopaków. Kiedy zrobiło się naprawdę późno Kinga zaproponowała przybyszowi nocleg. On zaś w podziękowaniu za miły wieczór zaprosił Kingę na spacer. Zgodziła się bez zastanowienia. Will i Jack chcieli jej tego odradzić, ale tylko machnęła ręką. Sennar wyciągnął rękę do dziewczyny i razem udali się do ciemnego lasu.

Autor opowiadania nie zgadza się na jakiekolwiek kopiowanie lub wykorzystywanie treści opowieści. Jeśli skopiujesz niech cię wena na zawsze opuści, a twoje pióro się przełamię, twój umysł ogarnie niechęć.
Miłego czytania c:

15 komentarzy:

  1. Fajnie było :) ogólnie dla mnie cały dzień ekstremalny
    Omo

    OdpowiedzUsuń
  2. Znajoma ,nie napisalas ze chcialam Cie zjesc D:
    Za kare zjem Cie po mojej wycieczce :I
    A teraz dobranoc D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, pomogę ci zjeść Znajomą. Za to, że przeszkadzała mi w budowaniu budowli, gdy byłam shamem. Zadanie: Zjeść Znajomą dnia 05.06.2013r. ( wtedy wrócę z wycieczki )
      ~ Shisha (Żiżu, Szyszka

      Usuń
  3. xD fajnie było
    krzyczalem
    Ja być król tej wiochy!!xD
    i miałem strażnika xDD
    a o tym trollu to moglas niewpominac xDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. ktoś pomoże? Nie mogę doczytac co pisze w komiksie. Jeśli się przyglądnę to widzę , ale dziś strasznie oczy mnie bolą ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ściągnąć na komputer i otworzyć za pomocą painta. Inaczej się nie da.

      Znany anonim, ale nie chce mi się przedstawiać.

      Usuń
  5. siostra, do korekty
    " Jeśli skopiujesz niech cię wena na zawsze cię opuści,"
    Cię, Cię.
    arys

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko literówka - zdaża się jak dużo się pisze ;) Jakby tak każdy wytykał komuś błędy to na świecie panowałby pewnie chaos :p (nie piszę tego w sensie złośliwie)
      Ale brawo za spostrzegawczość i bystre oko ^.^

      Usuń
    2. Braciszku już poprawiam :)

      Usuń
    3. Cię cię cię... przez Cię-bie teraz to mi brzmi w głowie

      Usuń
  6. Dobrze się bawiłem. Czasami warto wpaść do tego plemienia. Choć bardziej lubię pokazywać innym w jakim są błędzie. Szkoda, że nie dokończyłem mojej historii.
    Pozdrawiam piękną Konwalię, niech jej uroda dalej błyszczy ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi także miło, że wpadłeś :)

      Usuń
    2. A mnie nie poinformowałeś, że wpadasz. :/

      Usuń
    3. On na ogół próbuje wejść, kiedy ja jestem

      Usuń