22 czerwca 2013

/room bouboum -nieaktywny

Kolejny pokój? Tak (dziękuje Adam), tym razem room bouboum, to gra na transformice, dzięki której poruszasz się chomikiem. Administracja gry zgodnie z zapowiedziami łączy swoje gry. Gra bouboum, można pograć nie tylko na transformice ale także na innej grze. Jeśli dobrze przetłumaczyłam z francuskiego (słabo znam, jak się pomyliłam to poprawcie) to bouboum znaczy przycisk wybuchu. No i koniec wstępu...
Początek
Na czym polega gra?
Chodzi o to by zabić inne myszki biegnąc wściekłym chomikiem z bombami. Bomby zrzuca się za pomocą przycisku spacja. Ilość bomb i ich wybuch jest zależny od tego co zbierzecie. Na początku masz do dyspozycji dwie bomby o sile jednej kratki. Na początku przez kilka sekund masz ochronę przed wszystkimi bombami (nie nadużywaj tego). Na obrazku widać ile mam bomb i siłę tych bomb. Takich bonusów szukajcie w elementach na mapie (szybko się zorientujecie co wybucha a co nie).

Dodaje jedną bombę do użycia

Dodaje jedną kratkę do mocniejszego wybuchu
 
Daje inne bomby:  


Czas gry to 2 minuty.
Po jednej minucie na mapie pojawiają się kwadraty, które jak dotkniesz to zginiesz. Także pojawiają się dodatkowe bonusy ;)


Możesz przez bomby zniszczyć bonusy lub zabić zachłanne chomiki

Jak widać można zdobyć kilkadziesiąt bomb i ogromną siłę wybuchu



Na liście, gdzie widać kto ma st na tym pokoju widać osoby, które zabiły i kto był ich ofiarą. Można zabić też samego siebie, zabijając wszystkich więc uważajcie :)

Miłego grania gryzoniami ;)

19 komentarzy:

  1. Fajny room, taki bomberman.
    Myślałam, że to są miśki xd ale chomiczki też mogą być :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pierwszy rzut oka myślałam że pandy xD ale jak się przyjrzałam to faktycznie bardzo sweet chomiki xD

      Usuń
    2. Miśki może... ale pandy? :o

      Usuń
    3. teraz juz go nie ma... czemu? ;(

      Usuń
    4. Bo teraz jak się nie mylę, ma to odrębną stronę.

      Usuń
    5. Tak teraz jest bouboum.com

      Usuń
  2. Sporo nowych roomów :P
    Znajoma, może warto zrobić post o roomie fortereese
    [inaczej się pisze, ale nwm jak dokladnie XD napewno wiesz o jaki chodzi room XD]
    Znajoma, dużo osób pyyta się jak nazywa sie room na ktorym itd.. ;p
    Zawodowa XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam lepszy pomysł, lepiej napisz o kłamliwych fałszywych myszkach

      Usuń
    2. chodzi o to kogo się strzec? Coś takiego ?

      Usuń
    3. No i warto dodać jakie są sposoby, aby oszukać innych :o

      Usuń
    4. No, „jak to robią zawodowcy”

      Usuń
  3. ja dawno wiedziałem o tym :P


    xzabujcax

    OdpowiedzUsuń
  4. Najpierw człowiek, a potem chomik w myszkach, ciekawe czy dadzą kota? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tą grę, jak będziecie zabijać inne chomiki, dostaniecie 1 orzecha, jak będziesz atakować inne chomiki i zostaniesz sam, wygrasz:-) i w wersji współczesnej ( 2014 r.) jak zbierzesz znak zapytania na fioletowym tle zdobędziesz bonus, obok będzie pokazane co to, możesz to użyć naciskając klawisz "c" i będziesz mieć efekt, możesz to zignorować i łapać inne "?". Teraz w zmianie bomby zbiera się bombę ze znakiem zapytania, czyli może się zmienić bomba, albo po prostu dodać:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. BouBoum to teraz oddzielna gra! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był kiedyś pokój

      Teraz pokój jest nieaktywny i jest nowa gra

      Usuń
  7. Cześć mam pytanie jak zmienić hasło ?

    OdpowiedzUsuń