16 czerwca 2013

Dzień szamana

Na ten dzień Znajoma, ja i Lekkoduch przygotowaliśmy mapki dla szamana. Znajoma dodała trochę artystycznych :). Mapki nie były rewelacyjnie proste, ale też nei należały do specjalnie trudnych. Można było zaobserwować ciekawe budowle tworzone przez szamanów na wyższym poziomie (hard). Mapek było sporo, więc każdy miał szansę się wykazać. Nie zawsze udało się przejść mapkę. Szamani czasami ginęli na początku. Z tego co się dowiedziałam było sporo faili. Marzyciele mieli okazję poduczyć się jak być szamanem, trochę poćwiczyć (nie zawiele bo dużo osób), pośmiać się itd. :D


A na końcu do wszystkich harcerzy: >Kliknij< od Znajomej :)

8 komentarzy:

  1. No niee .-.
    A ja na komie jestem @.@

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że nie mogłem być
    -Dddaanniiel

    OdpowiedzUsuń
  3. Znajoma tylko się nie złość. My chcemy, żebyś ty prowadziła zawody :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna gazetka Znajoma, jeszcze tylko opanować umieszczanie na bloga i jest ideał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opanować? Raczej nie załapałam się na te darmową wersje z tym XD

      Usuń
  5. Przykro mi Znajoma, że musiałaś się użerać z harcerzami. Ale dobrze ci poszło :).
    Gazetka jest genialna :D

    OdpowiedzUsuń