13 czerwca 2013

Przypomnienie o zawodach Data zmieniona

Przypomnienie o zawodach harcerzy data może się jeszcze zmienić 16 czerwca godzina 18 Data zmieniona godzina jeszcze do ustalenia
Link gdzie jest więcej info: Link

Zgłoszone drużyny (prawidłowe zgłoszenia) prosiłam wysyłać zgłoszenia na gg lub pocztę:
-Ogniki
-Świstaki
-Leśni Maniacy 
-Myszoskoczki

 Macie jeszcze czas nas wysyłanie zgłoszeń ;p
Od drużynowych już wiem, że mogą być niepełne składy.

Czego można się spodziewać?
Uwaga pomysł od Minicoin, niech każdy drużynowy przygotuje swoją drużynę na występ. Występ to może być taniec, bieganie w kółko, fale. Występy mają być widowiskowe :D 

Pamiętajcie także by poćwiczyć bieganie 

7 komentarzy:

  1. O fajnie, że mój pomysł został wykorzystany ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tym pomysłem mini myślę, że będzie klapa. Większość drużyn na pewno pomyli się w krokach lub całkowicie zapomną. Jeśli wyjdzie tak jak napisałam może być niezła beka. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ojoj, a ja mam dwie osoby w drużynie D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz Adam i Patjii poinformowali mnie, że u nich będą dwaj harcerze. Ale wysłali mi osiągnięcia i inne ważne rzeczy o które prosiłam czyli zgłoszenie.
      Szkoda, że mnie nie poinformowałaś, że tak u ciebie jest.
      ______________
      Czy tak trudno mnie lub chociaż Marzenie poinformować, że zostały dwie myszy? Inni chcą dołączyć do harcerzy, ale jest brak miejsc.

      Usuń
  4. Kurcaki.... Ja musze zrobić zbiórkę
    Omoroz

    OdpowiedzUsuń
  5. Cholibka nie będzie mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tu Patjii, pisze z komorki. Niestety spoznie sie tak ok. 10 min. Przepraszam.

    OdpowiedzUsuń