21 czerwca 2013

Dzień muzyki

Dzień muzyki miał ktoś inny zorganizować, ale znowu nie wyszło.

Nikt nie wysłał zdjęć, ani opisu z dzisiejszego dnia-więc tu się kończy opis nie mój...
A teraz ode mnie:
Będzie więcej galerii niż tekstu
Byłam rano i popuszczałam mapy związane z muzyką. Myszy mogły poprzechodzić i poobserwować sobie dzieło wspaniałych autorów. Mapy były proste do przejścia, ale można było się pośmiać z przechodzenia ;)




Potem dotarłam wieczorem na grę. Zaczęłam puszczać muzykę, która nie każdemu się podobała. Jednak większość się dobrze bawiła ^^
Tańczyłyśmy w którymś momencie we trzy (Wiki, Marzenie, ja) kucając i robiąc obroty. Kto widział może potwierdzić.
Oczywiście tańce później wróciły do normy i każdy się zaczął przebierać XD




Co mogę dodać na koniec? Adam załapał się na imprezę ^^


Niech muzyka zawsze będzie z wami :)

4 komentarze: