4 czerwca 2013

Dzień zdjęciowy


Tym razem ja byłam odpowiedzialna za ten dzień. Zaplanowałam niewiele, bo niestety, mało myszek było chętnych, a tak się zaabsorbowałam pewnym zdjęciem, że zaniedbałam trochę myszki. Jednak i tak dzień się udał :).

Najpierw wam pokażę zdjęcia zrobione przeze mnie, a potem przez innych (nie ma tego dużo).
Moje prywatne. Grałam na roomie z Adamgalla. Lubię z nim grać, choć ukradł mi kilka firstów, ale też sporo oddał, więc się nie złoszczę :). Na tym zdjęciu jest pokazany nasz stosunek do szamana, który dał favo :)

W chatce plemiennej na ten dzień zaplanowałam zmienianie/przechodzenie mapek. Bo najlepsze zdjęcia wychodzą wtedy, kiedy przechodzi się mapki. Nie było dużo myszek. Bawiłam się dobrze, coniektóre myszki też. A szczególnie dobrze bawiła się Wikimika i Cepuss. Oni najczęściej pozowali do zdjęcia ;)
Za pomocą zdjęć można uchwycić chwilę. Wiadomo, że nie chodzi o pozowanie. Przy pozowaniu zdjęcia nie mają takiego charakteru jak te zrobione z zaskoczenia. Te z zaskoczenia mają jeszcze duszę, emocje i uczucia. Choć na pozowanych także je się spotka. Kiedy patrzy się na zdjęcia, powracają wspomnienia. Jak dla mnie to świetny wynalazek :D. Dziś było sporo okazji do robienia zdjęć, żałuję, że lepiej tego nie wykorzystałam. Chciałam was zasypać zdjęciami, no niestety, ważniejsze dla mnie okazało granie z Adamem XD. 

 Ja i moja siostra bliźniaczka Omoroz. Miałam jej dziś zrobić zdjęcie, ale nim zdecydowałam się iść do chatki, bliźniaczka już zeszła z gry. Tak więc, pokazuję wam moje stare zdjęcie ;)


A teraz zdjęcia od innych myszek:

Zakallec. Dała kilka zdjęć (ja złączyłam je w jedno, mozaika ładniejsza :3). Na każdym jest pokazana jej przyjaźń do Liberrate. Oglądając te zdjęcia aż to czułam. Jak świetnie się rozumieją, jak razem się bawią, żartują i wygłupiają. Cenna przyjaźń, niczym skarb :)

Konwalia. Nasza młoda marzycielka. Dla niej najważniejsi są marzyciele i ona w swoich zdjęciach pokazała jak spędzamy czas. Siedzimy w chatce, wygłupiamy się, bawimy itd. Tutaj jest pokazana wspólnota, nie często można to spotkać w innych plemionach. Choć się zdarzają. U nas może nie wszyscy, ale znajdzie się garstka, która buduje atmosferę. Można się niesamowicie wkręcić :D
 Zuziaxa. Przysłała zdjęcie miłości myszki do dinozaura. Uważam to zdjęcie za urocze. Fajnie wymyślone. Aż widać jak ten stwór uśmiecha się na ten całus XD



2 ZZ

Znajoma też wysłała zdjęcia do tego szczególnego dnia.
1 Z
A że od Marzenie usłyszała na końcu przyjmuje wszystkie zdjęcia postanowiła to wykorzystać.

 1 Z to wyścig na ścianie straceńców.

 2 ZZ to czekanie na tajemniczą budowlę po śmierci szamana.
3 ZZZ Marzenie przyłapana na czerwienieniu się ze złości >:D

Xzabujcax. Zwykłe zdjęcie z Marzenie. Ale kto nie próbuje złapać Marzenie? Ciężko uchwytna wchodząca o dziwnych porach. To jak polowanie, trzeba ją złapać póki jest ;D

Ostatnie zdjęcie. Moje własne z moją osobą. Ja grająca w szachy z runą! To była zacięta walka umysłów. Powiem wam, że nie spodziewałam się tego po runie. Wielu ją nie docenia. A tu proszę. Ta runa świetnie gra w szachy.

21 komentarzy:

  1. Zaciągnąłem organizatorke na vanille i się świetnie z nią bawiłem! hehehe


    P.S. Ostatnie zdjęcie najlepsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie to tak organizatorke zaciągać?
      Ostatnie zdjęcie jest ciekawe XD

      Usuń
    2. Nie ładnie, dostane karę?

      Usuń
    3. Nie dostaniesz kary. Dostaniesz nagrodę. Poprowadzisz kolejny dzień dla marzycieli :D

      Usuń
  2. O moja mapka ^.^
    "Grałaś w szachy z runą" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak najedziesz myszką na zdjęcie z Marzenie to piszę Mam cię.

    OdpowiedzUsuń
  4. na 4 zdjęcie popatrzcie na joguurcik i fiszke XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wącham jej tyłek ;_;

      Usuń
    2. Poza tym też to zauważyłam i też miałam to napisać XD
      ~Joguurcik

      Usuń
    3. Dawid bez skojarzeń :)

      Usuń
    4. Nie było rozwiązania konkursu na najlepsze zdjęcie więc... Uważam że konkurs powinny wygrać Fiszka i Joguurt na 4 zdjęciu :D

      Usuń
    5. Czyli Mesmera wygrała. Bo to ona robiła to zdjęcie :)

      Usuń
  5. " Powiem wam, że nie spodziewałam się tego po runie. Wielu ją nie docenia"

    bUOND. >>>Jej<<< nie docenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że znalazłeś sobie nowe zajęcie :). Poprawianie błędów XD

      Usuń
  6. Adam ku przepaści.
    Mes niezły pomysł :)

    OdpowiedzUsuń