28 czerwca 2013

kon.log. Znajdź różnice

Uwaga będą konkursy logiczne (aby dostać rangę musisz zrobić przynajmniej dwa z nich i resztę z lipcowych). Konkursy typu logicznego są dla każdego czytelnika bloga, jeśli nie należysz do marzycieli, ale chcesz wziąć w tym udział to jest dla ciebie szansa(bo osoba nie z plemienia również może wziąć w tym udział i zgarnąć nagrodę)!  Do zabawy zapraszamy marzycieli oraz innych czytelników bloga :)
Wszystkie konkursy typu "kon.log." należy przesłać do 22 lipca. Potem będą podane prawidłowe odpowiedzi na wszystko oraz wszyscy uczestnicy.
Oczywiście zwycięzcę lub zwycięzców czeka nagroda.
Co zrobić aby wygrać? Rozwiązywać logiczne konkursy. W poście będzie to zaznaczone jako "kon.log." Odpowiedzi przesyłajcie na szamanplemiennyznajoma@gmail.com
Kto da najwięcej prawidłowych rozwiązań lub zdobył najwięcej pkt wygrywa (pkt są za wysłanie odpowiedzi).
Uwaga! Jeśli mi prześlecie odpowiedź 5 dni po opublikowaniu danego konkursy, to napiszę czy jest zrobiony prawidłowo, jeśli dzień po to wskaże, gdzie jest błąd ;)


Znajdź różnice
W dwóch obrazkach trzeba znaleźć różnice dwie różnice na dwóch obrazkach. Wystarczy obrazek zapisać i w paincie skreślić lub zaznaczyć myszkę. Technika zaznaczania dowolna, ważne abyście znaleźli różnic, czyli razem 4 różnice w dwóch obrazkach ;)


21 komentarzy:

  1. Łatwy był ten konkurs :D. Zrobiłam go w ok. 2min XP.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wróciłam z zakończenia i biorę się za konkurs :D
    Za długo pewnie prześle to ,bo jestem w tym słaba + net mi trochę laguje 3;

    OdpowiedzUsuń
  3. wysyłamy na skrzynke marzenie ???

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysłane i rozwiązane , znaczy rozwiązane i wysłane ;-;

    OdpowiedzUsuń
  5. Ni kumam. Znalazłam tylko 2 różnice :/ 4 nie ma ;-;

    OdpowiedzUsuń
  6. taa, w tym pierwszym 2 różnice są tak banalne ze nie wiem a drugie 2 .. trudne XD
    a w drugim obrazku 1 róznica jest bardzo widoczna + nie lubie różnic XD
    ~Zeroo

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisze : Udubuduuu
    Dwa są łatwe ale nie biorę udziału w konku XD

    OdpowiedzUsuń
  8. oby dwa łatwe (w 5 minut zrobiłem)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam tylko 1 ale nie wiem jak to powiedzieć a 2 nie mam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przynajmniej 2? TO odpuszczę sobie te różnice :)

    OdpowiedzUsuń