23 czerwca 2013

Dzień totemów

Były puszczane mapy na szamana, można było różnie przechodzić. Ten kto chciał mógł przechodzić na hardmode a ci którzy nie to mogli iść na prościznę.
Jednak głównym puntem tego dnia była prezentacja totemów: (kliknijcie na zdjęcie aby powiększyć)
Dzannesa
Jajaczek


Wikimika
Agatedoll


Joguurcik

Sabukalolz

Zerowa

Dominikxd

Dawidmdxpl

Wiilymouse
Znajoma





Na końcu Marzyciele bawili się w restauracje.
To wy nie tańczyliście w wannie?

Pamiętajcie hardmode uczy jak być lepszym szamanem XD

12 komentarzy:

  1. Totemy są świetne. :D
    Znajoma zła klientka? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co? Deptali mi po deserze, przyszłam po skargę XD

      Niektóre totemy są dobre :)

      Usuń
    2. I dlatego zły klient? XD

      Są ciekawe :D.

      Usuń
    3. Heh i moja mysz jadła coś z tych chemikalii XD

      Usuń
    4. Chemikalia są niezdrowe :)

      Usuń
    5. O rany XDD

      A ja bylam na plazy i nie zalapalam sie :C
      Szkoda ;-;

      Krotki post D:

      Ide spac xd

      Usuń
    6. A jestem Szefową :)))

      Usuń
  2. O tak pamiętacie dziewczyny? Kawa wszędzie! I za darmo! Rozdeptane stoły... >>KAWIARENKA POD MARZENIAMI ... Szefowa ja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój totem titanic by przebił te wszystkie totemy XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juhuu !
      Nawet mój rozwalony totem.
      z desek ''TFM''
      :D
      Dzieeeki XD
      ~Zerowa

      Usuń
  4. Fajne te totemy :)
    A ja nie mam swojego >:)

    OdpowiedzUsuń