8 czerwca 2013

Dzień łódek

Urządziłam kto trochę wcześniej, ale to nie znaczy, że dzień się skończył. Dzień trwa nadal. Możecie udawać piratów, kapitanów i podbijać nowe lądy  :D. Zapraszam do zabawy, z chęcią przyjmę każde zdjęcia :D, które dodam na bloga :).
Zacznę od mapek konkursowych. Jak wiecie, był ogłoszony konkurs na mapkę z łódką. Pokaże wam poszczególne mapki, opiszę i ogłoszę zwycięzcę ;). A potem będą zdjęcia z tego dnia :D

Sukissora. Mała mapka, ukazująca statek przybity do kawałka lodu, który powstrzymuje go przed pływaniem. Jak na tak małą mapę, dosyć ładnie jej wyszło rozmieszczenie przedmiotów :)
Wikimika. Łódka przybita do brzegu tak bardzo, że aż nie może pływać XD. Ciekawie zorganizowana przestrzeń, szczególnie to podwodne siedzisko :). Trochę mi flagę ucięło, ale wiedzcie, że tam flaga jest XD
Tasted zafundował nam podróż łódką. Niestety łódka wyrzucała swoich pasażerów w drodze powrotnej, z czego biedny wiking utonął XD. Fajny statkokoszyk z wysepką dla rozbitków ;)


Fiszka zrobiła bardziej mapkę plemienną, ale wyszło jej świetnie. Są statki na których myszki mogą popływać, co prawda trochę lagują (jak większość mapek w chatce), ale i tak jest sporo zabawy. Zaraz obok jest łódka do tańca. Stwierdziłam, że jest idealna na plemienną na dzisiejszy dzień. Dużo przestrzeni i jest co robić ;D
Zwycięzcą jest Lozzersik :D. Wykonanie mapy jest świetne. Ten statek wygląda prawie jak prawdziwy. Dobrze urządzona przestrzeń. Bezapelacyjna wygrana :D

Gratuluje zwycięzcy i dziękuję reszcie uczestnikom za wzięcie udziału w konkursie :D

A teraz nasze imprezowanie. Zaczęło się skromnie. Od kilku myszek. Specjalnie weszłam tak wcześnie, żeby móc ocenić mapki wraz ze Znajomą. Znajoma przebrała się za wodną panienkę, ja zaś za wikinga (z czego na ogół ja jestem panienką). Zwiedziliśmy mapki, które odszukała Znajoma. Były dwie XD
Potem siedzieliśmy po prostu w chatce plemiennej, trochę bawiąc się, żartując i udając postacie za które byliśmy przebrani. Przyszło więcej myszek i zabawa zaczęła się rozkręcać. Myszki pływały statkami, kopały piłkę, szukały skarbu (serek), tańczyły i zdobywały maszt :D.
Tego dnia urządziłam, choć krótko urodziny Jasuperwuu. Spełnienia marzeń życzę :D. Niestety nie miałam pościąganych piosenek, które chciała solenizantka. Dlatego proszę wysyłać wasze ulubione piosenki (tytuł i wykonawce) na pocztę marzenie@opoczta.pl i zamawiać urodziny wcześniej :). Mimo braku przygotowania na imprezę i tak się świetnie bawiliśmy tańcząc :)


Ostatnie zdjęcie, na którym myszki tańcują na statku ;)

12 komentarzy:

  1. Szkoda ,że spóźniłam się na tą imprezę - spałam :>
    Ale jest fajnie ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. O tej godzinie to ja jeszcze spałem...

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja zostałam "czymś tam" (przepraszam zapomniałam) Znajomej :D Robiłam jej mostki woziłam w łódce Ją i Panią Wiking :D Dużo było zabawy, a mapki super wykonane. xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha i zostałam syrenką (!!!) :D, w sumie fajny był rajd XD ale szkoda że nie mogłam być dłużej :(

      Usuń
  4. eh, a chciałam z dziewczynami poudawać, no trudno :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej ,wypadlo mi cos i nie bede na mojej imprezie dzis o 18. Bede pozniej np 19 ,20. Prosze o przelozenie mojej imprezy :)
    ~Aniuschan

    OdpowiedzUsuń
  6. A miałam taką fajną czapkę kapitana XD

    OdpowiedzUsuń