15 czerwca 2013

Dzień lotnika

Sukkisora poprosiła o trening z wj, bo stwierdziła, że sobie nie radzi. Znajoma postanowiła dać jej do poćwiczenia jedną ze swoich chatek. Ćwiczących zostawiliśmy samych sobie, a my urzadziliśmy sobie imprezę ciastkową (pomysł Znajomej). Długo nie potańczyliśmy, ponieważ musiałam się zbierać, więc Znajoma przyspieszyła puszczanie mapek :). Kilka myszek ubrało się do tego dnia. Znajoma założyła skrzydła nietoperza, jedna myszka poszła za jej przykładem; Lekkoduch przebrał się za kurczaka, ja z Adamem założyliśmy skrzydła (więcej nie widziałam zbytnio).
Znajoma jak zwykle znalazła świetne mapki. Czasami się zastanawiam czy tak po prostu przechodzić te mapki czy podziwiać autora za taką kreatywność i pomysły. Nie wszystkie mapki można było łatwo przejść, a niektóre były proste do przejścia. Z dniem lotnika może być sporo zabaw. Znajoma jedną wymyśliła. Budowanie pojazdu latającego, obiektu czy jak to się zwie. Było przy tym mnóstwo śmiechu XD. Nie każdemu udało się zbudować, a każdy kto chciał miał po jednej próbie. Mapki na ten dzień były puszczane po zabawie :).


Przebrania na dzień lotnika niektórych Marzycieli :)

Ja ze Znajomą trochę wcześniej zaczęłyśmy dzień lotnika. Przebrałyśmy się. Dołączył do nas razem. A zaczęło się to na roomie 801 :). Uważam, że
Znajoma świetnie się ubrała. Te włosy ^^. Była północ i zeszłam. A co robiliśmy to inna historia :3


8 komentarzy:

  1. Dlaczego ja w prawie kazdym dniu pomijam przechodzenie mapek? '-'
    A ja sie przebralam za starego lotnika z fajka *,*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu nie martw się mam tak samo :/


      ~`Zuzia

      Usuń
    2. Przykro mi Aniuschan :(

      Usuń
    3. Heh, może się załapiesz, wtedy, kiedy Marzenie, napisała, że zrobiłam spam map XD

      Usuń
  2. Chciałam być, ale coś mi wypadło. Mapki ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ale w końcu ci się udało zapisać stwierdzenie z prawidłowym nickiem ;)

      Usuń