22 czerwca 2013

Dzień wyścigów

Dzisiaj miałem okazje poprowadzić kolejny dzień, dzień wyścigów.
Na początek w chatce puszczałem mapki (które oczywiście znalazła Znajoma) było fajnie a mapki były ciekawe, około 10 myszek miało okazje po ścigać się na tych mapkach.







Jak zabrakło mapek po ścigaliśmy się ze Znajomą w chatce ale to nie trwało długo.
Po przyjściu Marzenie, Znajoma wymyśliła "wyścig na odpowiedzi" chodziło o to że myszka zadaje pytanie a inne muszą jak najszybciej na nie odpowiedzieć i kto będzie pierwszy tez zadaje kolejne pytanie, było ciekawie ale krótko więc poszliśmy na racing, doszło do nas kilka myszek i razem zbieraliśmy firsty.
Myszki po pewnym czasie uciekły i zabawa się skończyła.













Edit Marzenie.
Przez krótki czas tuż po tym jak graliśmy w szybkie odpowiedzi, byliśmy na racingu marzycieli. Długo to nie trwało. Ja pozostałam na roomie i do mnie się dołączali. Grało nas 5-8 myszy. Wpadła moja córka Rozrywka. Nie dziwcie się, że jest jej tam pełno XD. Zabawy mieliśmy sporo. Przechodziliśmy mapki, a jak wiedzieliśmy, że nie przejdziemy to siadaliśmy i obserwowaliśmy osoby, które próbują przejść jeszcze mapę. Rozrywka górowała :) (jak akurat nie afkowała). Zabawa przednia, dużo śmiechu. Trochę poćwiczyliśmy przechodzenie mapek, cj i takie tam. Czasami były chwile, kiedy krew nas zalewała. Trochę wkurzania XD. A mi się przypomniało czemu nie wchodziłam na ogół na racing. Mają tam mapy, które trochę przypominają bootcamp. Wielu z nas miało problem z niektórymi odcinkami mapy :). Mimo tego minusa i tak się dobrze bawiliśmy :)

Edit Znajoma

Graliśmy też na room #domination i ścigaliśmy się o przeżycie. Kto grał na domination wie jakie zasady obowiązują ;)
I jakie są emocje o wyścig o 4 miejsce ;)


...i pozdrowienia dla zawodowej!

9 komentarzy:

  1. Na mało zdjęć się załapałam xD

    To ostatnie zdjęcie i podpis - jebłam XD Też chcę pozdrowienia! XD Muszę wymyśleć ,że ktoś hacker.... '-' Dobra ,a tam xD

    Świetny był dzień :D Luuubię racing ,choć czasami mi się nie udaje ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu u mnie się załapałaś na zdjęcie ^^
      Z ostatniego zdjęcia też nie mogę, w sumie gdyby był moderator, to ona dostałaby bana za udzielanie błędnych informacji :P
      Heh, ale i tak mi się podobało granie w pytania i odpowiedzi, trzeba to kiedyś powtórzyć XD
      Jestem zadowolona, że udało mi się załapać na mapki, które puszczał Adam.
      A co do dnia? Świetna robota Adam, poradziłeś sobie dobrze :)

      Usuń
    2. Bez ciebie byłoby gorzej

      Usuń
    3. Heh, bo liczy się zabawa w dobrym towarzystwie ;)

      Usuń
  2. Mamo(Marzenie),ty też górowałaś na racingu :)
    Rozrywka

    OdpowiedzUsuń


  3. ...i pozdrowienia dla zawodowej! > heuheuheuheueh dzieki i pozdro XD

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tam lubię racingi, szybko się zdobywa sery :)

    OdpowiedzUsuń