29 czerwca 2013

Umiejętności szamana

Nastąpiły zmiany. Jestem pewna, że kto wszedł na tfm na pewno je zobaczył. Rzucają się w oczy.
W menu oprócz dojścia do sklepu czy innych pokoi pojawiło się przejście do twoich umiejętności. Możesz zobaczyć jakie możesz mieć umiejętności. Także w profilu, tuż pod twoim zdjęciem pokazuje nam jaki mamy aktualnie level. Levele (poziomy) wbija się dosyć szybko, szczególnie te początkowe. Potem będzie się trzeba trochę bardziej namęczyć. Punkty do następnego poziomu zdobywa się poprzez wbiegnięcie do nory (tyle ile punktów zdobędziecie wbiegając do nory tyle wam naliczy) jak i przez ratowanie myszek - za uratowanie 1 myszki jest 6 punktów. Na zdjęciu jest pokazane ile brakuje punktów do osiągnięcia wyższego poziomu. Po zdobyciu danego poziomu w rogu pojawia się kwadracik z liczbą 1. Pokazuje nam to w ile umiejętności możemy zainwestować.
No to wchodzimy w umiejętności. Jak wspomniałam w menu możesz wejść w swoje umiejętności, ale także klikając na ten mały kwadracik, który pojawi ci się po osiągnięciu danego poziomu. Można zainwestować w każdą umiejętność, nie tylko w jedną, jak było mówione na początku. Mając jeden punkt wybierasz sobie jedną z dolnych umiejętności. Kiedy zainwestujesz 5 punktów na dole, będziesz mógł potem wybrać którąś z wyższych umiejętności.
Jak wiadomo są trzy drogi (drzewa) po które trzeba się wspinać, żeby osiągnąć szczyt. Duchowy przewodnik, który bardziej pomaga myszkom, ale także i sobie. Władca wiatru, który inwestuje głównie w ulepszanie umiejętności szamana i ułatwia czarowanie. Mechanik posiada dodatkowe przedmioty, a także magię przemieniania :). W każdym drzewku jest umiejętność warta uwagi. Jak najedziesz myszką na dany kwadracik wyświetli ci jakiej umiejętności on dotyczy. Warto sobie przeczytać i zastanowić się w co inwestować.



12 komentarzy:

  1. Czyżby za jedną myszkę 6 ? Jak grałam z Binorem i Aniu na roomie to jak we dwójkę weszli to dostałam 6 a jak wszedł tylko Binor dostałam 3 czyli za jedną myszkę 3 chyba :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spójrz na czat po tym jak uratujesz. Wszystko pisze.
      Za uratowanie myszy jest 6pkt. Patrz dokładniej albo policz. Jeśli nadal to będziesz mieć zgłoś jako błąd.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Poczytaj i zobacz co się najbardziej opłaca. Wyżej jak klikniesz na obrazek jest wszystko wytłumaczone ;)

      Usuń
  3. wiem (znajoma fajnie że o tym napisałaś)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nieźle mi idzie, ale teraz bycie szamanem już nie jest takim wyzwaniem. Gra się psuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. I po *** takie zmiany? Przeczytałem wszystkie i nie jestem szczególnie zachwycony.
    Takie umiejętności to ja mam w znacznie lepszej grze.

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się wydaje ze 5p za myszkę

    OdpowiedzUsuń