1 czerwca 2013

Dzień dziecka ^^

Wszystkiego najlepszego z okazji dnia dziecka.
Życzymy dobrej pogody, dużo zapałek oraz mnóstwo zabawy ;) (Arys wara od zapałek) D:
Także życzymy dużo chleba, czekolady i radości z dobrym nastawieniem :)

Konkurs na mapę plac zabaw wygrała Fiszka. Była bezkonkurencyjną mapą ^^ (serio, nikt więcej się nie zgłosił)
Więc teraz przypominam, że nadal konkurs na mapę z łódką trwa ;p

Teraz co się działo rano, gdy tylko weszłam myszki gadały i się bawiły na placu zabaw, nie była ustawiona Fiszki, gdyż nie była to mapa plemienna ;p

Myszki różne miejsca wybierały do zabawy. Niektórzy się bawili na karuzeli i inni na huśtawce, a jeszcze odpoczywali ;)

:)

 Muzyka...
                Taniec....    


Jednak na tym się nie skończyło ;)
Później były zawody, gdzie były różne konkurencje.





Także świętowanie z okazji dnia dziecka w różnych momentach gry i zabaw :)



 Była konkurencja na jak najmniej przedmiotów na jednej mapie. Podam tylko dwa pierwsze miejsca :)
IShisha 4 elementy na normalnym trybie
II Tasted, Fiszka, Liberrate 5 elementów na normalnym trybie
I Znajoma 7 elementów na hardzie
II Lozzersik 13 elementów na hardzie


ps. Lozzersik znowu w plemieniu :).
Na końcu było oglądania filmu, film to pierwsza część Narnii

12 komentarzy:

  1. Było wspaniale, ale chyba się nieco spóźniłam, bo nie byłam na kilku konkurencjach. Jaka szkoda. A może były, ale ja nie zrozumiałam co się dzieje, bo taki był chaos na mapie :P W pewnym momencie do chatki weszło chyba 35 myszek, a potem było już 37! Super.
    Film mi się podobał, ale jaka wojna była, żeby zresetować mapę. Wytrwałam do końca pierwszej części, ale później już poszłam sery pozbierać. ^.^

    Dzięki za super zabawę, Marzyciele!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabawa była wspaniała. Żałuję, że nie było mnie na kilku konkurencjach i szkoda, że dziś mnie nie będzie ;/ Życzę dziś dobrej zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja przyszlam troche pozniej nie moglam ogladac wieciej narni bo jechalam gdzies. :/ bylo super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i na zdjeciu z kinem Serxdxd zaslonila mnie :(

      Usuń
  4. zabawa byla super szkoda ze sie spóżniłem na pare konkurencji
    na niekturych zdjeciach jestem xD
    fajnie bylo a mapka fiszki byla super !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wam powiem kto będzie przyszłym szamanem:
    Fiszka !!! ;D
    Wiem to , bo chętnie bierze udział w wszelkich rodzajach konkursach. Nie to że jej zazdroszcze, tylko przeciwnie. Jak będzie trzeba to nawet jej pomogę w nie których konkursach żeby wygrywała i została super szamanem !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej *.* dziękuję :D Nie wiedziałam, że mam tylke fajnych przyjaciół! ;) Narazie jednak nie spieszy mi się do rangi szamana, bo to tylko ranga, ale fajnie, że jest ktoś taki kto mnie docenia ;D

      Usuń
  6. Ja mam pytanie bo nie wiem jak odswiezyc mapke w chatce
    bo jak odswiezam to robi sie mapka ze shamem i z czasem, a niektorzy odswiezaja tak, ze jak odswieza to nadal jest mapka plemienna czyli bez czasu i shama
    jak to zrobic prosze

    OdpowiedzUsuń
  7. Lozzersik! Fajnie, że do na wrócił :)

    OdpowiedzUsuń