29 czerwca 2013

Dzień bota? Nie!

Dzisiaj rano dostałem informacje od Znajomej ze nie będzie dnia bota i mam zorganizować taki mały dzień rywalizacji. Ale że jestem wielkim leniem i wolałem wbić kilka lvl niż zrobić coś dla myszek znalazłem chętną która odwali całą robotę za mnie.

Dzisiejszy dzień przeprowadziłam ja (Aniuschan) ,żeby nie było na kogoś innego. Adamowi się nie chciało ,bla ,bla ,bla ,ale podrzucił mi kilka pomysłów ,bo sama nie wiedziałam co zrobić. Wykorzystałam jeden - wyścig o firsty. W kilka minut wyszukałam kilka racingowych mapek i zaczęłam puszczać o 17. Po jednej lub dwóch mapkach pojawiła się też muzyka - dzięki Shishypl jak się okazało. Po chyba 15 mapkach skończyło się. Prowadziła Shishapl z 6 firstami ,za nią była Lismanore z 5 firstami. Potem zrobiłam survivor (pomysł Shishypl). Kilka osób mi afczyło ,ale myślę ,że było dobrze. Znowu prowadziła Szisza ;D Pomiędzy survivorem a defilante ,Wikimika puściła kilka razy mapkę 0 ,by pokazać swoje umiejętności i kilkoro osób też. Wracając do defilante (ponownie pomysł Shishypl)  wyszukałam kilka mapek i puściłam. Na początku były protesty ,ale później się uspokoili. Myślę ,że myszkom w chatce dzień się podobał tak jak mi. Podsumowując jednak trochę trudno było robić screeny i puszczać mapki w tym samym momencie ,ale jako tako sobie poradziłam.

15 komentarzy:

  1. Leń ^^'
    Ja też Cię lubię ;> Hehe ,też jestem leniem <:

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszedłbym i też coś puścił ale ja dzisiaj na weselu (łoj dana do białego rana XD)
    Dddaanniiel

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszedł ci dzień Aniu i brawo dla Adama. Jestem z waszej dwójki taka dumna. Dziękuję także Shishy za zapewnienie podkładu muzycznego. Postaram się wpaść w poniedziałek jak obiecałam. Teraz pisze z komórki, udało mi się złapać darmowego neta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenie :3
      Brawo dla Adama? >:C To ja odwaliłam cała czarna robotę za Ada ^^' Ale spoko ,brawo za wymyślenie pomysłów XD
      Dzięki Sziszu ,fajnie było puszczać te mapki i robić screeny :D
      Do zobaczenia ,Marzenie~

      Usuń
    2. Brawo Aniu :)

      I też dla Adama, który się podjął i jednak komuś to przekazał, w końcu ostatniej chwili mu to dałam ;-;

      Usuń
    3. Właśnie, brawo dla mnie za znalezienie odpowiedniej osoby!

      Usuń
    4. Cichaj :c Nie bedzie mnie do wieczora wiec mnie przegonisz :c
      Nudziii mi sieee T^T

      Usuń
    5. Adam sama ci te osobę podałam XD

      Aniu ołówek albo możesz patrzeć jak woda wysycha na gorącym parapecie- tego drugiego nie wytrzymasz XD

      Usuń
    6. Wena nie przychodzi jak ktos chce~

      Ojej, zostalam wybrana przez Znajoma. Czuje sie zaszczycona. (Czy tylko mi sie zdaje czy to zabrzmialo jak sarkazm?)

      Usuń
    7. Aniuschan na szamana :)

      Usuń
    8. Nie zaslozylam na szamana,Mes ^^`

      Usuń
    9. No nie wiem. Ja tam mam cię na liście przyszłych szamanów ;D

      Usuń
    10. Czuje sie zaszczycona. Jestem ciekawa kto tez jest na tej liscie. Mam nadzieje ze sie bede dobrze sprawowac.

      Usuń
  4. Gratuluje ci Aniu dobrze wykonanej roboty za lenia Adama :)

    OdpowiedzUsuń