18 czerwca 2013

Dzień Survivora

Ja (Marzenie) ze Znajomą zaczęłyśmy dzień survivora znacznie wcześniej (coś tak koło północy). Jednak nie poszłyśmy na room survivor tylko grałyśmy na zwykłym roomie. Później do nas dołączył Adam. Znajoma wpadła na genialny strój, który trochę spapugowałam (założyłam ten sam element). O tak późnej porze wchodzą ciekawe myszy. Co widać na zdjęciach :)
"Dzisiaj nikt przez cały dzień nie bywał na Survivorze marzycieli i trochę mnie to zmartwiło więc postanowiłam wieczorem sama go zorganizować. Tzn, zrobić trochę zdjęć.
Nie bardzo wszyscy chcieli bawić się na survivorze, mimo ze początkowo liczba wzrosła nawet do 13 osób, później została tylko 5-osobowa grupka wiernych ;p Liczba cały czas się zmieniała, ale z reguły nie przekraczała nawet 10 myszek. 

Większość radziła sobie nieźle.
Bardzo dobrze radzili sobie Myrtek, Holmalone, Czujeszto, Bikermiceee, Karolssj, Lizalr. Saniiaa, Rambofbi, Bociekmati i Gwiazdkax też są warci pochwalenia ;-)
A najlepszymi mordercami z pewnością byli Holmalone, Karolssj, Lizalr no i nie chwaląc się, oczywiście ja, kiedy nie afkowałam XDD
Zuziaxa była od początku na roomie i długo grała, za to chciałam ją też pochwalić :P
Zrobiłam trochę zdjęć, ale w grze to fotograf ze mnie marny, wolę prawdziwe zdjęcia robić XD No, ale coś tam widać ;-)"
Pozdrawiam, Liberrate


 Mini galeria od Znajomej :)
Tak dla ciekawskich to 200 post na blogu ;)

11 komentarzy:

  1. Pewnie swietnie sie bawiliscie.
    Postanowilam byc na Tosta urodzinach :) Oczywiscie jesli mi sie uda :
    Bede komentowac i czytac bloga ;)
    ~Aniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się świetnie bawiłam ze Znajomą i Adamem :D

      Usuń
  2. Osobiście nie lubię survivora. Ale lubiłam grać z Afrobizzem :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za pochwałę xD

    ~`Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  4. A jednak ktoś zdołał urządzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ;). Z czego ogromnie się cieszę :)

      Usuń
    2. Zły Arys namówił mnie na kilka rundek surva XD

      Usuń
  5. ''Ja (Marzenie) ze Znajomą zaczęłyśmy dzień survivora znacznie wcześniej (coś tak koło północy).
    Jak brzmią te słowa XD : ''dzień survivora znacznie wcześniej (coś tak koło północy).''

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy, że koło północy my już świętowałyśmy :)

      Usuń
  6. Tsa tylko jak jestem o polnocy codziennie inni sadza ze musze spac .___.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może nas spotkasz XD
      Jesteśmy czasem po 21 czasem później czasem wcale XD

      Usuń