25 czerwca 2013

Dzień kolorowych myszek

Dzień kolorowych myszy zaczął się około godziny 17:20. Zaczęłam puszczać mapki, które akurat znajdywałam, ponieważ nie miałam się jak przygotować, bo miałam problemy z netem, aż cud był jak dzisiaj się włączył. Na dodatek i tak mi się nie chciało włączyć Tfm. To pewnie przez ten lvl co dodali. Poźniej jednak zniknął z profilu O_o . Okej, a więc mapki starałam się, żeby były kolorowe lub jednego koloru. Było ich dużo, ale nie udało mi się zrobić wszystkich zdjęć. Po puszczaniu mapek chciałam zrobić prezentacje i konkurs, no ale myszki się mnie nie słuchały więc zrobiłam prezentacje mojego czerwonego koloru i włączyłam im mapke Marzenie tak jak chcieli. Dziękuję też Adamgalla za pomoc, bez niego bym sobie nie poradziła. Myszek nie było dużo najwięcej nie wiem chyba było 16 a na początku tylko 8 .. Prawie nikt około 14 nie mógł się dostać na tfm ... Błąd jakiś z powodu  nowych zmian ;/ Mi osobiście nie przypadły do gustu te levele. Nie wiem jak Wam. Podsumowując: dzień mi się podobał :)

Wikimika

Edit Marzenie
Wpadłam późnym wieczorem (za co przepraszam), ale coś mi wypadło i wcześniej nie można. Miałam zaplanowane konkursy itd., ale czasu starczyło mi tylko na puszczenie mapek, potem zrobiłam imprezę, żeby na spokojnie poprzerabiać zdjęcia. Mapy były bardzo kolorowe (oczywiście znalezione przez Znajomą). Myszek z początku było sporo, a potem liczba uczestników się zmniejszyła. Podczas przechodzenia mapek można było tańczyć, muzyka w tle leciała. Tym razem szybciej mi szło z mapkami, bo nie miałam partnera (jak wczoraj). Zabawy sporo, mapek dużo. Co do levelów szamana, byłam i usunęli na razie, ale jak wiecie szykują się zmiany.

6 komentarzy:

  1. Impreza na koniec była fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Yy levele szamana? Nie wiem o co cho xd
    Ad dobry szaman :D Tu pomoze tam pomoze. Gj xd
    Co do tekstu Wikimiki to... Ja wtedy ogladalam anime XDD
    Ale bylam jak przyszla Marzenie ;3 Mapki swietne :D

    Koniec przemowienia~

    OdpowiedzUsuń
  3. po pierwsze. Juhuuuuuuuu nawet ja sie zalapalam !
    po drugie. ja jestem na zielono i w znaj. Marzenie, a Sziszu nie ? :O
    Zerooo *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta zielona mapka jest super :D

    OdpowiedzUsuń