9 czerwca 2013

Dzień zabaw z przyjaciółmi

Głównie zabawy były w parach czyli na współpracę. Resztę zabaw i innych mogliście sami przeprowadzić między sobą. Niektórzy dlatego robili restauracje, a inni tańczyli w piaskownicy. Mapy w parach puszczałam, a osoby, które nie miały towarzysza drogi musieli czekać aż szaman im pomoże :)


 Były też mapy, gdzie większość od razu ginęła ale to było rzadko :)


Później myszki tańcowały w różnych miejsca i na różnych przedmiotach (na stołach tańczyć :P). Najbardziej myszką się przypodobał młynek do tańców.

Później myszki znajdowały same zabawy, jedną z nich była restauracja.
 Prosiliśmy wysyłać pracę na temat przyjaciół z tfm. W sumie oprócz mnie nikt tego nie zrobił. Ja specjalnie zrobiłam gify dla dwóch osób z mojej zielonej drużyny (czytaj znajomi). Gify nie są idealne, ale można przynajmniej się uśmiechnąć do ekranu :)
Nie zrobiłam jeszcze nic dla paru innych osób (graczy), których bardzo lubię Niestety gify zajęły mi mnóstwo czasu. Pozdrawiam wszystkich moich znajomych oraz przesyłam życzenia moim dobrym znajomym, których bardzo lubię :)






O godzinie 19:00 rozpoczęło się przyjęcie urodzinowe Aniuschan. Miało być wcześniej, niestety solenizantce coś wypadło. Na początku Aniuschan dostała kilka mapek do wyboru. Sama nie wiedziała jaką mapę chce, ale jak już zobaczyła mapy Znajomej, która była zbudowana dla pewnej osoby :). Głównie tańczyliśmy, pojawiło się trochę żartów. Aniuschan dmuchała tor, a wszyscy jej składali życzenia. Było sporo śmiechu, zabawy. Lekkoduch schował się za prezentem udając, że jest zapakowany. Aniuschan miała za zadanie go rozpakować i paczki wyskakuje Lekkoduch, oznajmując, że jest dzisiejszym prezentem :D

18 komentarzy:

  1. Mogłam wpaść wcześniej, a ja wpadłam głównie na urodziny Aniu :). Jeszcze raz wszystkiego naj :)
    Fajne to zdjęcie Hop ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Hihi ,moje urodzinki :> Lekki ,moj prezent <3 c:
    Swietnie pewnie bylo :D
    Dzieki za impre c;

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniuschan jest tak wyjątkowa i tak znana że nawet mapke jej pozwoliliście wybrać. Innym w ogóle nie znanym muszkom pewnie nawet urodzin byście nie zrobili -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem wyjątkowa. Znana jestem owszem ,sama na to zapracowałam :)
      Akurat moja przyjaciółka -nie znana- możliwe ,że będzie miała urodziny (14 czerwca) ,ale sama nie wiem bo wtedy ja i właśnie ta moja przyjaciółka urządzamy urodziny w realnym świecie :)
      Anonimie ,a może chociaż się podpiszesz? Może pogadamy na tfm? ;p
      ~Aniu

      Usuń
    2. Ps.: Piszę z konta mojej mamy ,ponieważ zapomniałam się przełączyć XD I już nie będę się przełączać XP
      Ps.: Dziś moje urodziny :D Za godzinę i 47 minut będę miała prawdziwą 13 :D

      Usuń
    3. Są urządzane innym osobom urodziny wystarczy je zamówić na marzenie@opoczta.pl lub u szamanów plemiennych. Gdybyś anonimie czytał bloga to byś wiedział. Nawet masz etykiete zamówienia, gdzie można zamawiać imprezy. Aniuschan zamówiła znacznie wcześniej.
      Anonim dobrze wam znany :)

      Usuń
    4. JA CZYTAM BLOGA DEBILE! DURNE ŚWIŃSKIE PLEMIE!!! MARZENIE POWIEDZ SWOJEJ MARZYCIELCE "ANIUSCHAN" ZBY JUŻ SIĘ NIE WYMĄDRZAŁA, ŻEBY PRZESTAŁA Z SIEBIE ROBIĆ GWIAZDĘ HOLYWOOD I ŻEBY SKOŃCZYŁA GRAĆ NA TFM BO NIE POTRZEBUJEMY IDIOTEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    5. Aniu jest bardzo inteligentna w przeciwieństwie do ciebie, nie ma to jak pisać z anonima, pozdrawiam

      Usuń
    6. Ładnie czytasz bloga, skoro nie wiedziałeś/aś o tym, że można zamawiać imprezy urodzinowe.
      Anonimie to ty jesteś idiotą/ką skoro piszesz podobne bzdury. A gwiazdą hollywood jest Mesmera.

      Usuń
    7. Nie Mesmera jest spoko ;D Pozdro Natchnienie która nigdy nie pisze na temat


















      Usuń
    8. Czemu się czepiasz mojej koleżanki? Ja też miałam urodziny i mogłam wybrać mapkę. Tylko, że ja już byłam przygotowana. Nie wiem czemu Aniuschan się czepiasz. Moja zielona głowa pojąć tego nie może.
      Ale dzięki, że uważasz, że jestem fajna XD

      Usuń
    9. Prosiłabym o nie obrażanie marzycielki Aniuschan! :)

      Usuń
  4. Byłam na końcówce, a i tak świetnie się bawiłam :D. Dziękuję za gifa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniuschan to najlepsza osoba jaką w necie poznałam(Jogu, Sukisorra, Poniaczxd, Lizalr, Libe i reszta też xD <3). Więc to tylke na tem temat, Ania jest gwiazdą Hollywood bo jest piękna, sławna i znana. ZAZDRO ?
    !Mecia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3 Staram się być miła, ale jak coś mnie ugryzie to jestem nie miła :)
      Nie jestem piękna .p.

      Usuń