23 czerwca 2013

Informacja (kolejna na temat zmian)

Kolejny post na temat zmian na transformice w 2013  
Ciąg dalszy postów: >>>klik 1<<< >>>klik 2<<<  >>>klik 3<<<
Polecam zajrzeć na klik 3 ;p
Z ciekawości zajrzałam na angielskie forum w dyskusjach, tam wyczytałam, że w przyszłym tygodniu możliwe,że będą przeprowadzone zmiany czyli można się spodziewać od poniedziałku do niedzieli zmian w transformice. Tak, więc trzeba się przygotować na zmiany.... Nie martwcie się te zmiany mogą być uproszczeniem do gry....

5 komentarzy:

  1. Ja bym wybrała Mechanic . Uwielbiam survivory ! A to by mi pomogło w grze . Ja się nie obawiam zmian ja się cieszę !

    ~`Zuziaxa

    OdpowiedzUsuń
  2. A jednak. Nadchodzą zmiany. A miałam nadzieję ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Już? Myślałam, że będą po evencie :/

    OdpowiedzUsuń
  4. This is the end. Okay ,I don't want changes!
    Kocham was! Zegnajcie!

    A tak na serio to zmiany mi srednio pasuja. Duzio rzeczy do nauki a to? Doda jeszcze wiecej.

    OdpowiedzUsuń