12 czerwca 2013

Dzień stylisty

Dzisiaj świętowaliśmy plemienny dzień stylisty.

Najpierw odbył się konkurs na Miss i Mistera zorganizowany przez Fiszkę.
Myszki musiały zmierzyć się  z pięcioma kategoriami, stroje były ciekawe a konkurencja wyrównana.
Tytuł Miss wywalczyła Fruzja a Mistera Dddaanniiel.
Potem puściłem kilka mapek od Marzenie, myszki skakały i biegały a ja robiłem screeny.





Zorganizowałem również pokaz mody ale był on kompletną klapą, nie potrafiłem zapanować nad myszkami, powstało małe zamieszanie.
W końcu dałem sobie spokój z tym pokazem, ale mimo wszystko dzień uważam za udany.




Sukissora
A więc ok 19 Adamgalla poddał się z pokazem. Ja ( Sukisorra ) chciałam go zrobić, więc się postarałam i  z pomocą Lekkoducha udało mi się to. Na zdjęciach widać, że na początku się wkurzałam, ale nasza liczba zmalała, bo połowa poszła :D Pokaz był nie o 20:30 jak planowałam tylko o 20:50 i trwa do 20:56 mam nadzieję że wam się podobało. Umieściłam zdj. myszek które moim zdaniem mają styl ( lub tych co wyszły w pokazie ). Ja miałam wyjść, ale nie wyszłam. Bo? Eh... źle wyglądałam... no nic.

9 komentarzy:

  1. Potwierdzam - dzień udany ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama znalazłam te mapy na ten dzień :)

    Dobrze widzieć, że dzień się udał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłaś świetne mapki, ty zawsze znajdujesz świetne mapki!

      Usuń
    2. Znajoma jest w tym nieoceniona :D.

      Adam dobrze ci wyszło :)

      Usuń
    3. Dziękuje Adam :D

      Wiesz przynajmniej miałam dla kogo szukać ;)

      Usuń
  3. dzień bardzo fajny
    -Dddaanniiel

    OdpowiedzUsuń
  4. A na koniec zdjęcie ze mną C:
    Szkoda ,że nie byłam na pokazie ;_;
    Fajny był nawet dzień :D
    ~Aniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Sędzią też być ciężko. Ciekawe jak MArzenie wytrzymuje organizowanie takich imprez?

    OdpowiedzUsuń
  6. NIe chciało mi się uczestniczyć w pokazie.

    OdpowiedzUsuń